خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

در تامین اعتبار اوقات فراغت دست و دل بازتر عمل کنیم

کد خبر : ۱۷۲۹۹۹

دستگاه های مرتبط و شورای شهر در بخش فرهنگی باید از آموزش پرورش حمایت کنند و در اختصاص اعتبار دست ودل باز تر عمل کنند.

استاندار مرکزی در دومین شورای آموزش پرورش استان که در استانداری تشکیل شد بر لزوم تامین اعتبار در بحثاوقات فراغت دانش آموزان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اراک محمد حسین مقیمی ضمن تاکید بر توجه به بحثکیفی برنامه های اوقات فراغت در فصل تابستان افزود: با حداکثر استفاده از توان باید برنامه های اوقات فراغت را در بحثفرهنگی، سلامت روح وجسم و غنی سازی اوقات ارتقاء داد.

وی پرکردن با برنامه اوقات فراغت را برای دانش آموزان در سنین مختلف در شکل گیری شخصیت اجتماعی آنان تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: توجه به این موضوع همان بخش پرورش در سازمان آموزش, پرورش است که نباید به هدر رود وبسیار حساس است.

مقیمی تاکید کرد: در این مهم نباید مشارکت خانواده ها را فراموش کرد و این گونه نباشد که کلاس های اوقات فراغت راه گریزی برای خانواده ها در مسئولیت پذیر ی در اوقات فراغت شود که بچه‌ها را به مدرسه سپرده و مثل سال تحصیلی به مدرسه واگذار کنند.
استاندار مرکزی با بیان این که ما در بحثاعتبارات از برنامه‌های اوقات فراغت حمایت می‌کنیم افزود: دستگاه‌های مرتبط و شورای شهر در بخش فرهنگی باید از آموزش پرورش حمایت کنند و در اختصاص اعتبار دست ودل باز تر عمل کنند.

وی گفت: ما هم تا آنجا که امکان داشته باشد در این راه از حمایت مالی دریغ نمی کنیم زیرا هر اعتباری که در کارهای فرهنگی هزینه شود در انسان ساز ی افراد جامعه که در این گروه کودکان، نوجوانان و جوانان را شامل می شود اثرگذار خواهد بود.
شایان ذکر است شورای آموزش وپرورش استان در دومین نشست در سال جاری با حضور معاون پشتیبانی مالی استانداری، مدیر کل آموزش پرورش و اعضای این شورا با سه دستور العمل در بحثکارآموزی دانش آموزان هنرستان ها در ایام تابستان در دستکاه های اداری، طرح تقویت کتاب خوانی، و اوقات فراغت تشکیل و تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار در موضوع دستور جلسه سوم، اوقات فراغت، به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز