خبرگزاری کار ایران

ساوه با داشتن دو قطب مهم صنعتی و کشاورزی یکی از عقب مانده ترین شهرهای کشور محسوب می شود

ساوه یکی از عقب مانده ترین شهرهای کشور محسوب می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۴۲

علیرضا امیری رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران استان مرکزی و عضو هیئت مدیره کانون های کارگران بازنشسته کشور خطاب به نماینده مجلس در شورای اسلامی و فرماندار ساوه و جمعی از مسئولین شهرستان درد جامعه کارگری را مشکلات امنیت شغلی، عقب گرد حقوق کارگران نسبت به قبل از انقلاب در مقایسه با افزایش قیمتها و تورم و مشکلاتی که از سوی دولتها و کارفرمایان به آنها وارد شده بیان کرد.

به گزارش ایلنا، امیری در خصوص مشکلات و معضلات شهرستان ساوه گفت: عدم کمربندی، پارکینگ طبقاتی، عدم مراکز تفریحی و رفاهی مناسب، ترافیک و بیکاری جوانان بومی بویژه فرزندان بازنشستگان و مستمری بگیران و… مشکلات دیگری است که در این شهرستان وجود دارد.

امیری حضور نیروهای غیر بومی را یکی از معضلات این شهر ستان عنوان کرد و گفت: در حالیکه جوانان با استعداد ما در این شهر بیکارند و سراسیمه در پی کار هستند متاسفانه حضور افراد غیر بومی در ساوه بیداد می کنند.

وی تاریخچه ساوه را یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور عنوان کرد و گفت: ساوه با بیش از پنج هزار سال قدمت و با داشتن مشاهیر معروفی که در تاریخ به ثبت رسیده و با نزدیکی به پایتخت و با داشتن دو قطب صنعتی و کشاورزی که از درآمد های خود استان را اداره می کند یکی از عقب مانده ترین شهرهای کشور محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز