خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی در واکنش به عدم تغییر سوخت نیروگاه:

نیروگاه شازند را تعطیل می کنیم این حرف آخر ماست

کد خبر : ۱۳۹۹۶۶

استاندار مرکزی در هفتمین کارگروه هوای پاک شهر اراک از فرصت ۲۰ روزه مجلس به نیروگاه شازند برای تغییر سوخت نیروگاه از مازوت به گاز طبیعی خبر داد.

ایلنا: استاندار مرکزی در هفتمین کارگروه هوای پاک شهر از فرصت ۲۰ روزه مجلس به نیروگاه شازند برای تغییر سوخت نیروگاه از مازوت به گاز طبیعی خبر داد.
به گزارش " ایلنا "، " محمد حسین مقیمی " با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیکی نیروگاه به شهرهای شازند و اراک و تعهدی که شرکت ملی گاز در رابطه با در اولویت قرار دادن نیروگاه شازند برای سوخت رسانی داده بود، متاسفانه این موضوع محقق نشد و نمایندگان شهرهای اراک و شازند با طرح موضوع در مجلس خواستار گازرسانی به نیروگاه شدند.
وی با بیان اینکه بحثسوخت نیروگاه دو هفته قبل در مجلس مطرح و موافقت با تامین گاز آن نیز اعلام شده، تصریح کرد: با توجه به قول مسوولان برای تامین گاز نیروگاه به مجلس و تعهدی که ظرف ۲۰ روز سوخت نیروگاه از مازوت به گاز برگردد این موضوع به نیروگاه نیز ابلاغ شده و نیروگاه شازند فرصت دارد ظرف ۲۰ روز آینده سوخت گاز را جایگزین مازوت نماید.
" مقیمی " ضمن تاکید بر بحثتامین گاز نیروگاه تصریح کرد: چنانچه ظرف مدت اعلام شده سوخت نیروگاه تغییر نکند مجبور به تعطیلی نیروگاه خواهیم شد و این حرف آخر ما به مسوولان برای تامین سوخت نیروگاه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز