خبرگزاری کار ایران

دستگیری خواستگار کلاهبردار در تفرش

کد خبر : ۱۳۹۹۶۵

مرد خواستگار که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از خانواده نامزدش کرده بود در تفرش استان مرکزی دستگیر شد.

اراک - ایلنا: مرد خواستگار که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از خانواده نامزدش کرده بود در تفرش استان مرکزی دستگیر شد.

به گزارش ایلنا در پی مراجعه فردی در یکی از طلا فروشی‌های شهرستان تفرش و اقدام برای فروش مقادیری طلا و جواهرات پایین‌تر از قیمت بازار موضوع از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس این شهرستان اطلاع داده شد. پس از اعلام موضوع یک اکیپ از مأموران انتظامی به محل اعزام و با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی دقیق‌تر موضوع فرد مورد نظر را به یگان پلیس آگاهی شهرستان تفرش انتقال دادند.

سرگرد «سیروس دالوند» فرمانده انتظامی تفرش در تشریح این خبر گفت: در ابتدا فرد مورد نظر اظهار داشت که طلا و جواهرات مربوط به نامزدم می‌باشد و به خاطر مشکلات مالی قصد فروش آن‌ها را دارم.

فرمانده انتظامی تفرش در ادامه افزود: برای بررسی بیشتر نامزد متهم به یگان انتظامی احضار و اذعان کرد که ۴ روز پیش متهم با زور و تهدید طلاهای من و مادرم را درخواست کرد و گفت در غیر این صورت عکس‌ها و تصاویر خانوادگی شما را از طریق فضای مجازی انتشار خواهم داد.

سرگرد دالوند با بیان اینکه متهم پس از اظهارات مالباخته به جرم خود اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: فرد کلاهبردار پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز