خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی:

پیگیر استمرار سوخت گاز در نیروگاه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۲۶

با توجه به شرایط خاص نیروگاه که بین دو کانون جمعیتی اراک و شازند واقع شده استمرار سوخت گاز در نیروگاه را همچنان پیگیر هستیم.

اراک - ایلنا: با توجه به شرایط خاص نیروگاه که بین دو کانون جمعیتی اراک و شازند واقع شده استمرار سوخت گاز در نیروگاه را همچنان پیگیر هستیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: در آخرین بازدید از نیروگاه صبح روز ۲۵ آبان ماه، همچنان سوخت گاز تنها سوخت مصرفی نیروگاه بود که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
امیر انصاری، تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص نیروگاه نسبت به سایر نیروگاه‌ها قول استمرار سوخت گاز داده شده و برای حفظ سوخت گاز علاوه بر درخواست کتبی به نمایندگان اراک در مجلس تقاضای پیگیری موضوع را از استاندار مرکزی نیز نموده‌ایم.
وی آنچه را در هنگام صبح در شهر اراک شاهد هستیم ناشی از مه صبحگاهی عنوان کرد و افزود: در شرایط سکون هوا پس از مه انتظار آلودگی می‌رود.
انصاری، ذرات معلق، CO و ناکس را از جمله آلاینده‌های شهر اراک برشمرد و گفت: با تغییر سوخت نیروگاه از میزان SO کاسته شده است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: چنانچه میزان آلاینده‌ها در هوا افزایش و از حد مجاز بالا‌تر رود با هماهنگی با استانداری کمیته اضطرار تشکیل و تصمیم گیری‌های لازم به عمل خواهد آمد.
وی از تشکیل ۵ کارگروه کاهش آلودگی هوا از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: آخرین جلسه در روز ۲۲ مهر ماه تشکیل شد که به منظور بررسی اقدامات انجام شده در دستگاه‌های عضو کارگروه اوایل آذر ماه نیز جلسه دیگری تشکیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز