خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی در گفتگو با ایلنا:

۲۵۰ فضای آموزشی در استان مرکزی از بخاری نفتی استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۹۸

مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی از استاندارد سازی ۲۵۰ فضای آموزشی که از بخاری نفتی استفاده می‌کنند از طریق اعتبارات خاص استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی خبر داد.

ایلنا: مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی از استاندارد سازی ۲۵۰ فضای آموزشی که از بخاری نفتی استفاده می‌کنند از طریق اعتبارات خاص استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی خبر داد.
محمدصادق قائمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اعتبار خاصی که دولت برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس در کشور اختصاص داده گفت: سهم استان مرکزی از این اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان است که با دریافت ۲۰۰ میلیون تومان شروع کار با تجهیز مدارس به بخاری‌های تابشی در روستاهای ساوه از روز هشتم آبان ماه انجام شده است.
قائمی، اولویت استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی در مدارس را در ۲۵۰ فضای آموزشی که از بخاری‌های نفتی استفاده می‌کنند عنوان کرد و افزود: مراحل اولیه کار با تجهیز ۴ مدرسه روستایی و ۴ مدرسه شهر در شهرستان ساوه آغاز شده و به تدریج در سایر مدارس نیز به بخاری‌های تابشی که از نیروی برق استفاده می‌کنند مجهز خواهند شد.
به گفته مدیرکل نوسازی مدارس در فضاهای آموزشی که از بخاری گازی استفاده می‌شود نیز به زودی با استفاده از این اعتبار مجهز به سیستم پکیج رادیاتور خواهند شد.
وی تعداد فضاهای آموزشی که از وسایل گرمایشی گازسوز استفاده می‌کنند را ۱۲۰۰ واحد شناخته شده عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز