خبرگزاری کار ایران

ابتکار:

سال‌های گذشته افرادی بدون تحصیلات دانشگاهی در دولت‌ تزریق شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۹۹

متاسفانه در سال‌های گذشته تعداد زیادی از افراد که حتی حداقل تحصیلات دانشگاهی را نداشتند، به دولت تزریق شدند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مشکلات دولت برای استخدام نیروهای جدید گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته افرادی بدون داشتن حداقل تحصیلات دانشگاهی به بدنه دولت تزریق شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار در اولین مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه محیط زیست گفت: دانشگاه محیط زیست از دستاوردهای مهم سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد یک مرکز علمی و مطالعاتی است که به طور تخصصی با رویکرد کاربردی مشغول به فعالیت است.

وی ادامه داد: با تلاش ریاست و اعضای هیات علمی و موسسین این دانشگاه اقدامات خوبی صورت گرفته تا این دانشگاه به یک دانشگاه معتبر و مورد توجه در عرصه‌های مختلف علمی تبدیل شود، یقینا برای بسط و گسترش دانش روز در عرصه محیط زیست به مرکزی با ارائه دانش کاربردی نیازمندیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به سیاست‌های انقباظی دولت گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته تعداد زیادی از افراد که حتی حداقل تحصیلات دانشگاهی را نداشتند، به دولت تزریق شدند. بنابراین اکنون به علت کمبود اعتبار برنامه‌ای برای استخدام نیرو در سازمان نیست اما به محض اینکه این اجازه صادر شود، سازمان حفاظت محیط زیست با اولویت فارغ التحصیلان این دانشگاه به جذب نیرو خواهد پرداخت. همانطور که در سال‌های گذشته نیز چنین بوده است.

ابتکار با بیان اجرای دوره‌ای فوق العاده برای آموزش محیط بانان گفت: ۸۰۰ نفر از محیط بانان در این دانشگاه آموزش‌های پایه و تخصصی را دیده‌اند، آموزش محیط‌بانان از اولویت‌های سازمان است. همچنین همکاری‌های بین‌المللی تعامل و تبادل تجربه و اطلاعات با عرصه‌های بین المللی نیز از جمله اولویت‌هایی است که به آن توجه داریم.

وی افزود: با توجه به پیچیدگی معضلات زیست محیطی در دنیا همانند خشکسالی، کمبود بارندگی، تغییر اقلیم، افزایش دمای کره زمین، فقدان مدیریت صحیح، آلودگی آب، از دست رفتن حیات وحش و… دانشجویان باید از علم روز دنیا بهره مند باشند.

ابتکار گفت: با این مشکلات باید با رویکردی علمی روبرو شویم، با پژوهش و آموزش‌های تخصصی دانشگاه گامهای خوبی در این زمینه برداشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز