خبرگزاری کار ایران

کار‌شناس هوا‌شناس در گفت‌‌وگو با ایلنا:

فردا کیفیت هوای تهران بهتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۱۴

فردا مشهد حدود ۶ - ۷ درجه افت دما خواهد داشت / فردا بیشینه دمای تهران ۹ درجه و کمینه دما ۳ درجه خواهد بود.

یک کار‌شناس هوا‌شناسی با اشاره به اینکه وزش باد و بارش باران به کیفیت هوای تهران کمک می‌کند، گفت: با وجود وزش باد و بارش باران، کیفیت هوای تهران فردا(یکشنبه) بهتر خواهد شد.

امیرحسین نقشینه در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آب و هوای کشور گفت: در حال حاضر در برخی بخش‌های استان‌های کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی مانند سقز، بیجار، تکاب بارش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین شاهد بارش باران در استان‌های کرمانشاه، بخش‌هایی از کردستان و جنوب استان تهران یعنی در حوالی رباط کریم و فرودگاه امام خمینی(ره) هستیم.

این کار‌شناس هوا‌شناسی افزود: انتظار داریم که امروز در غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب غرب و شرق کشورمان بارش داشته باشیم که این بارش‌ها در مناطق سرد و کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

نقشینه با اشاره به اینکه از بعد از ظهر فردا با کاهش ابر در نیمه غربی کشور روبه رو می‌شویم، تصریح کرد: گستره بارش‌ها از بعد از ظهر فردا به سمت شمال شرق حرکت خواهد کرد و در اوایل روز دوشنبه این سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها امروز در غرب کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شمال خوزستان و فردا روی دامنه‌های زاگرس در استان‌های خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد است.

این کار‌شناس هوا‌شناسی اظهار کرد: دوشنبه شمال غرب و سواحل غربی خزر بارش‌های پراکنده خواهد داشت و خلیج فارس و تنگه هرمز هم در این روز مواج خواهند بود؛ سه شنبه نیز شاهد افزایش ابر و بارندگی در آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل هستیم.

وی ادامه داد: فردا بیشینه دمای تهران ۹ درجه و کمینه دما ۳ درجه خواهد بود؛ همچنین تهران امروز بارندگی خواهد داشت که این بارش‌ها به همراه بارش‌های پراکنده فردا و وزش باد به کیفیت هوای تهران کمک خواهد کرد.

نقشینه در پایان تاکید کرد: فردا مشهد حدود ۶ - ۷ درجه افت دما خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز