خبرگزاری کار ایران

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در شهرستان فیروزکوه

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۱۴

در پایان هفته گذشته ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه درحین گشت وکنترل مناطق آزاد این شهرستان در ارتفاعات روستای لزور متوجه حضور دو شکارچی می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از دستگیری سه شکارچی غیر مجاز در گشت و پایش ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا کرمی با اعلام این خبر گفت: در پایان هفته گذشته ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه درحین گشت وکنترل مناطق آزاد این شهرستان در ارتفاعات روستای لزور متوجه حضور دو شکارچی می‌شوند.

وی افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری این شکارچیان قبل از اقدام به شکار شدند.
کرمی تصریح کرد: همچنین ماموران اجرایی روز گذشته در حین گشت وکنترل منطقه شکار ممنوع کاوه ده، در باغات دهگردان به یک نفر شکارچی غیر مجاز که با یک قبضه اسلحه خفیف اقدام به شکار یک راس قوچ وحشی نموده بود برخورد کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه ماموران بلافاصله اقدام به دستگیری این شکارچی کردند اظهار داشت: براساس قوانین و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست، فرد متخلف مبلغ ۰۰۰/۰۰۰ / ۱۸ریال بابت ضرروزیان وارده به محیط زیست پرداخت کرد.

کرمی خاطر نشان کرد: پرونده این متخلفان پس از تکمیل جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز