خبرگزاری کار ایران

کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

بارش‌های پراکنده در سواحل شمالی تا فردا ادامه خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۵۸۳

روز یکشنبه در سواحل شمال و همچنین شرق کشور افزایش دما خواهیم داشت به طوری که بیشینه دمای مشهد روز یکشنبه ۸ درجه افزایش پیدا می‌کند.

یک کار‌شناس هوا‌شناسی با بیان اینکه در حال حاضر شدت بارش باران در مراغه و رشت بیش از دیگر نقاط است، گفت: بارش‌های پراکنده در سواحل شمالی تا فردا ادامه خواهد داشت.

«امیر حسین نقشینه» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در مورد وضعیت آب و هوای کشور گفت: در حال حاضر بارش باران در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان و مازندران آغاز شده و شدت بارش در مراغه و رشت بیش از دیگر نقاط است.

وی ادامه داد: فردا از میزان باران در این مناطق کاسته شده و تنها شاهد بارش‌های پراکنده در شمال غرب و ‌سواحل شمال کشور خواهیم بود که این بارش‌های پراکنده به دامنه جنوبی البرز و شمال شرقی کشور نیز می‌رسد.

نقشینه گفت: در سه روز آینده بعد از ظهر و در اوایل شب در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر را پیش بینی می‌کنیم و در روز یکشنبه نیز برای سواحل شمال و همچنین شرق کشور افزایش دما خواهیم داشت، به طوری که بیشینه دمای مشهد روز یکشنبه ۸ درجه افزایش پیدا می‌کند.

این کار‌شناس هوا‌شناسی با اشاره به اینکه موج بعدی بارش‌ها از سه شنبه شب آغاز می‌شود، گفت: هوای تهران امروز بعد از ظهر ابری و با بارش پراکنده همراه با وزش باد همراه خواهد بود و فردا نیز شاهد بارش باران در ارتفاعات این استان هستیم.

وی تصریح کرد: بیشنه هوای تهران امروز ۲۹ درجه و فردا ۲۷ درجه و کمینه هوای تهران برای روز شنبه ۱۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز