خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

فردا، هوای پایتخت به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۱۹

سه روز آینده در سواحل شمال کشور و از روز یکشنبه در شمال غرب و شمال شرق افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با کاهش دما و گاهی هم رعد و برق را پیش رو خواهیم داشت.

یک کار‌شناس هوا‌شناسی با اشاره به اینکه امروز در شهرستان‌های جنوبی استان تهران با وزش باد و گرد وخاک روبرو خواهیم بود، گفت: حداقل دما در پایتخت فردا به ۲۲ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

«امین حسین نقشینه» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت آب و هوای امروز(۲۱ شهریور ماه) و روزهای آینده کشور، گفت: بعد از ظهر امروز در استان هرمزگان و همچنین ارتفاعات استان‌های کرمان و فارس شاهد افزایش ابر، ‌وزش باد، رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق خواهیم بود.

وی ادامه داد: سه روز آینده در سواحل شمال کشور و از روز یکشنبه در شمال غرب و شمال شرق افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با کاهش دما و گاهی هم رعد و برق را پیش رو خواهیم داشت.

این کار‌شناس هوا‌شناسی با بیان اینکه درسه روز آینده دریای خزر مواج خواهد بود، افزود: از بعد از ظهر امروز و همچنین روز یکشنبه در استان‌های ایلام و خوزستان پدیده باد و گرد و خاک را انتظار داریم.

نقشینه تصریح کرد: تهران امروز آسمان صافی را خواهد داشت اما در شهرستان‌های جنوبی این استان مانند ورامین و رباط کریم با با وزش باد و گرد وخاک روبرو خواهیم بود. فردا نیز دراین شهر‌ستا‌ن‌ها وزش باد ادامه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: بیشینه هوا در پایتخت امروز ۳۴ درجه، ‌فردا ۳۵ درجه و روز یکشنبه ۳۴ درجه خواهد بود. در روز شنبه نیز حداقل دما به ۲۲ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز