خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر خبر داد:

اعزام هیئت‌های بازرسی تلفیقی به سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۳۴

تا اواخر مرداد ماه بخش نخست بازدید از ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها را به پایان خواهد رسید و همزمان با دور جدید سفر‌ها در شهریور ماه با هدف جلب رضایت گردشگران بخش دوم نظارت‌ها تداوم خواهد یافت.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از اعزام هیات‌های بازرسی تلفیقی ستاد هماهنگی خدمات سفر به استان‌های کشور، برای نخستین بارخبر داد.

به گزارش ایلنا، علی باقر نعمتی زرگران با بیان این خبر گفت: هیئت‌های تلفیقی بازرسی اعزامی از سوی معاونت گردشگری، وظیفه بازرسی از وضعیت ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها و نحوه خدمات دهی به گردشگران را همزمان با دور جدید سفرهای تابستانی عهده دار شده‌اند.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به مشارکت ۱۸ دستگاه عضو این ستاد در اعزام هیئت تلفیقی نظارت و بازرسی به مراکز استان‌ها که برای نخستین بار اجرایی می‌شود، گفت: حضور ناظرین از نهادهایی همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، امداد و نجات، هلال احمر، سازمان تعزیرات و… در تیم بازرسی مذکور بی‌شک سبب تسهیل در رسیدگی به شکایات و ارتقای خدمات تاسیسات گردشگری و نیز دلگرمی و جدیت بیش از پیش ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها در برنامه ریزی‌های مربوطه می‌شود.

نعمتی بیان کرد: هیئت بازرسی مذکور ضمن شرکت در جلسات ستادهای اجرایی استان‌ها، تبیین اهداف و سیاست‌های ستاد مرکزی بر مبنای تصویب نامه هیئت وزیران، نحوه اجرایی شدن برنامه‌های مورد انتظار در طرح تابستانه، بازدید از تاسیسات و موسسات گردشگری، پایانه‌های مسافربری، مراکز ارزاق عمومی و سایر خدمات سفر به مسافران، بررسی وضعیت چگونگی اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران و سایر اصول تعریف شده نظارتی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بازرسان عالی معاونت گردشگری همواره در طول سال نظارت بر مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی و بین راهی و نیز دفا‌تر خدمات مسافرتی را بر عهده دارند، گفت: اعزام تیم تلفیقی بازرسی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تکمیل کننده نظارت‌های متوالی در طول سال خواهد بود.

طبق گفته دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تا اواخر مرداد ماه بخش نخست بازدید از ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها را به پایان خواهد رسید و همزمان با دور جدید سفر‌ها در شهریور ماه با هدف جلب رضایت گردشگران بخش دوم نظارت‌ها تداوم خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز