خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد:

کشف یک حلقه مار پیتون در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۷۰

مأموران هنگام بازرسی از محل موفق به کشف و ضبط ۵ عدد لاک پشت منقار عقابی که از گونه‌های حمایت شده است و همچنین یک حلقه مار پیتون شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط ۵ عدد لاک پشت منقار عقابی و یک حلقه مار پیتون با تلاش مأموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل میرانزاده اظهار داشت: صبح امروز به دنبال گزارش مردمی واصله مبنی بر نگهداری، فروش و عرضه غیر مجاز جانوران وحشی در مغازه‌ای در سطح شهر تهران مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: مأموران هنگام بازرسی از محل موفق به کشف و ضبط ۵ عدد لاک پشت منقار عقابی که از گونه‌های حمایت شده است و همچنین یک حلقه مار پیتون شدند و این حیوانات را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل کردند.

میرانزاده با بیان اینکه اقدام این فرد با استناد به قوانین و مقررات ملاک عمل تخلف محسوب می شود، اظهار داشت: این متخلف پس از تکمیل پرونده تخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

میرانزاده خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده‌ چنین مواردی، محیط زیست استان تهران را با شماره تلفن‌های ۷۷۳۵۹۵۶۴ و ۷۷۳۵۵۷۸۱ الی ۴ در جریان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز