خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۵ روز توقف:

اعزام زائران به کربلا و نجف از فردا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۰۸

«نخستین گروه زائران ایرانی فردا به زیارت عتبات عالیات عراق مشرف می شوند و لیالی قدر را در کربلای معلی یا نجف اشرف خواهند بود.»

اعزام های مرحله جدید عتبات عالیات که مانند سال های گذشته از ابتدای ماه مبارک رمضان متوقف شده بود، از فردا(دوشنبه) با اعزام نخستین گروه زائران ایرانی آغاز می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، همه ساله از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت ۱۵ روز به دلیل مرمت و بازسازی هتل های محل اسکان زائران و تجدید قوای نیروهای شاغل در بخش های اجرایی، اعزام های عتبات متوقف می شود.

بر اساس این گزارش، نخستین گروه زائران ایرانی فردا به زیارت عتبات عالیات عراق مشرف می شوند و لیالی قدر را در کربلای معلی یا نجف اشرف خواهند بود.

نام نویسی متقاضیان در کاروان های مرحله جدید از دهم تیر ماه آغاز شده و ثبت نام ها همچنان در حال انجام است.

مرحله جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات تا چهارم مهر ماه ادامه خواهد داشت و اعزام ها اکنون تنها به صورت هوایی انجام می شود.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، اعزام های مرحله جدید از هشت ایستگاه پروازی در کشور به سمت نجف اشرف انجام خواهد شد.

در مرحله جدید اعزام های عتبات سفر به کاظمین همچنان ممنوع است و متقاضیان سه روز در کربلا و چهار روز در نجف یا بالعکس اقامت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز