خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس سازمان هواشناسی:

افزایش دمای هوا تا اواسط هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۰۷

«به دلیل رگبار شدید باران، رعد و برق و وزش باد در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها، پیش بینی می‌شود.»

یک کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی از افزایش دمای هوا تا اواسط هفته جاری خبر داد.

فریبا گودرزی، کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد پیش بینی وضعیت هوا در روز‌های آینده، گفت: امروز با عبور امواج ناپایدار در، در مناطق شمال غرب و دامنه مرکزی البرز، استانهای آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، شمال زنجان و کردستان با بارش باران، رعد و برق و وزش باد روبرو خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در دو روز آینده جریانهای مرطوب جنوبی در استان‌های فارس، هرمزگان و جنوب کرمان وجود خواهد داشت.

گودرزی ادامه داد: همچنین به دلیل رگبار شدید باران، رعد و برق و وزش باد در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها، پیش بینی می‌شود.

این کار‌شناس سازمان هوا‌شناسی از وزش بادهای شدید در شرق کشور، در سه روز آینده خبر داد و اظهار کرد: تا اواسط هفته آبا افزایش نسبی دمای هوا در اغلب شهر‌های کشور روبرو خواهیم بود.

وی همچنین از افزایش ابر، بارش باران و در برخی موارد با وجود گرد و غبار در تهران خبر داد و افزود: دمای هوای امروز تهران حداکثر ۳۵ درجه است که نسبت به روز گذشته ۳ درجه افزایش پیدا کرده و تا اواسط هفته نیز این روند ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز