خبرگزاری کار ایران

جشنواره وبلاگ نویسان کاروان های حج برگزار می شود

کد خبر : ۱۸۲۱۶۵

این جشنواره ویژه کاروان های حج ۹۳ است و هر کاروان تنها می تواند یک وبلاگ محوری داشته باشد که مدیریت آن توسط مدیر کاوران انجام می گیرد.

مدیر پایگاهِ اطلاع رسانی حج از آغاز ثبت نام در نخستین جشنواره «وبلاگ نویسان کاروان های حج» با شعار «هر کاروان یک وبلاگ» خبر داد و اعلام کرد: ثبت نام از ۱۱ تیرماه آغاز و تا ۱۴ شهریور همزمان با اعزام نخستین گروه زائران ایرانی به حج تمتع ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایلنا از نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، حجت الاسلام ˈروزبه برکت رضایی ˈ به شرایط و نحوه نام نویسی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره ویژه کاروان های حج ۹۳ است و هر کاروان تنها می تواند یک وبلاگ محوری داشته باشد که مدیریت آن توسط مدیر کاوران انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه نخستین جشنواره سراسری وبلاگ نویسان حج سال گذشته با انتخاب برترین ها برگزار شد، افزود: جشنواره وبلاگ نویسان کاروان های حج۹۳ به صورت مستقل از جشنواره سراسری برگزار می شود و برگزیدگان این جشنواره نیز به صورت جداگانه تجلیل و تقدیر می شوند.

این مسوول فرهنگی گفت: نخستین جشنوارهٔ وبلاگ نویسان کاروان های حج تمتع به منظور ترویج فرهنگ حج و زیارت در فضای مجازی برگزار می شود.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: نتایج اولیه این مسابقه ۱۳ مهر ماه همزمان با عید سعید قربان و نتایج نهایی ۲۱ مهرماه همزمان با عید سعید غدیر خم اعلام خواهد شد.

وی افزود: ۲۰ وبلاگ بر تر از کاروان های حج تمتع ۹۳ توسط هیات داوران به عنوان برگزیدگان مرحلهٔ نخست انتخاب می شوند و سپس ۱۰ وبلاگ بر تر نهایی با نظرسنجی اینترنتی عموم کاربران مشخص و مورد تقدیر قرار می گیرند.

مدیر جشنواره وبلاگ نویسان حج با بیان اینکه تمام مراحل این جشنواره به صورت اینترنتی انجام می شود، افزود: شرکت در این جشنواره فقط ویژه کاروان های حج ۹۳ است و علاقه مندان می توانند پس از ساخت وبلاگ برای ثبت نام به آدرسhttp: / / hajj. ir / ۱۴۲مراجعه کنند.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: مدیران محترمی که قبلا در این پایگاه ثبت نام کرده اند، نیازی به ثبت نام دوباره ندارند.

وی اطلاع رسانی سریع به زائران حج تمتع، به اشتراک گذاری تصاویر کاروان، اطلاع رسانی مباحثآموزشی و اجرایی کاروان را از جمله اهداف طرح «جشنواره وبلاگ نویسی حج» برشمرد.

برکت رضایی، همچنین معرفی کاروان های بر تر در حوزه اطلاع رسانی و ایجاد فضا برای خلاقیت نسل جوان، کادرسازی رسانه ای در موضوع حج و زیارت و برقراری ارتباط میان فعالان اینترنتی و تقویت پویایی جامعه رسانه ای و اینترنتی در حوزهٔ حج را از دیگر اهداف کلی طرح «جشنواره وبلاگ نویسی کاروان های حج» اعلام کرد.

جشنواره عمومی وبلاگ نویسان حج اسفندماه امسال نیز همانند سال گذشته برای عموم کاربران و فعالان حوزه مجازی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز