خبرگزاری کار ایران

سرپرست پارک ملی لار:

چهار گروه صیاد غیرمجاز در پارک ملی لار دستگیر شدند

کد خبر : ۱۸۱۷۷۲

«تاکنون هیچ گونه دستورالعملی درمورد صدور پروانه صیدماهی در منطقه لار به این اداره ابلاغ نشده است و با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.»

سرپرست پارک ملی لار از دستگیری چهار گروه صیاد غیر مجاز و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در پارک ملی لار در روزگذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: محیط بانان پارک ملی لار روز گذشته در حین گشت و کنترل رودخانه ها و دریاچه سد لار به ۴ گروه صیاد غیر مجاز برخورد می کنند. محیط بانان بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری این ۴ گروه صیاد غیرمجاز می شوند.

میرزاکریمی با اشاره به اینکه از متخلفین تعداد ۴۰ قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز و تعدادی چوب و چرخ کشف و ضبط گردید اظهار داشت: متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست پارک ملی لار تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه دستورالعملی درمورد صدور پروانه صیدماهی در منطقه لار به این اداره ابلاغ نشده است و با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

میرزا کریمی همچنین در ادامه از کشف سلاح غیرمجاز در پارک ملی لار خبر داد و گفت: سرمحیط بانی دلیچایی روز گذشته در بازرسی از یک خودرو یک قبضه سلاح شکاری ۲ لول ساچمه زنی کشف می کند.

وی با بیان اینکه مالک سلاح، مجوز حمل سلاح شکاری را به محیط بانان ارائه داد افزود: پس از مطابقت شماره سلاح درج شده در جواز حمل با شماره بدنه سلاح توسط ماموران، مشخص شد که شماره های درج شده با هم همخوانی ندارد.

سرپرست پارک ملی لار اظهار داشت: سلاح فوق به همراه جواز حمل ضبط شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز