خبرگزاری کار ایران

در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با وزیر حج عربستان؛

مشکلات حجاج و عمره‌گذاران ایرانی در عربستان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۵۱۴

«اوحدی از تلاش‌های مقامات سعودی به ویژه سفارت و سرکنسولگری عربستان در تهران و مشهد در خصوص ارائه تسهیلات به عمره‌گذاران ایرانی تشکر کرد.»

رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با وزیر حج عربستان ضمن گفت‌وگو درباره مسائل و مشکلات حجاج و عمره‌گذاران ایرانی بر رفع پاره‌ای از مشکلات موجود تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت که به عربستان سعودی سفر کرده دیروز(سه‌شنبه) در جده با بندر حجار وزیر حج عربستان سعودی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که سفیر ایران نزد سازمان همکاری‌های اسلامی و سرپرست سرکنسولگری نیز حضور داشت، در خصوص مسائل مربوط به عمره‌گذاران و حجاج ایرانی بحثو گفت‌وگو شد.

در این دیدار اوحدی از تلاش‌های مقامات سعودی به ویژه سفارت و سرکنسولگری عربستان در تهران و مشهد در خصوص ارائه تسهیلات به عمره‌گذاران ایرانی تشکر کرد.

وی همچنین از وزیر عربستانی خواست تا در رفع پاره‌ای از مشکلات موجود مساعدت بیشتری به عمل آید.

بندر بن حجار هم از برنامه ریزی منظم سازمان حج و زیارت ایران در انجام عمره و حج زائران ایرانی تشکر و تداوم همکاری و هماهنگی طرفین برای رفع موانع و تسهیل در امر عمره و حج را لازم و ضروری دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز