خبرگزاری کار ایران

کشف دو تمساح هنگام فروش در تهران

کد خبر : ۱۷۰۷۶۵

مأمورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با اطلاع رسانی فردی از همیاران محیط زیست متوجه عرضه ۲ تمساح جهت فروش توسط فردی متخلف شدند.

مأموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ۲ تمساح را کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل میرانزاده، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر گفت: مأمورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با اطلاع رسانی فردی از همیاران محیط زیست متوجه عرضه ۲ تمساح جهت فروش توسط فردی متخلف شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در حین انجام مأموریت ملبس به یونیفرم سازمان هستند، افزود: مأموران بلافاصله با استفاده از فردی از همیاران محیط زیست به منظور خرید دو تمساح اقدام کردند.

میرانزاده ادامه داد: مأموران با تمهیدات خاصی فرد متخلف را به همراه ۲ عدد تمساح دستگیر و به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به اینکه امکانات نگهداری تمساح در قرنطینه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در حال حاضر کافی نیست، این دو تمساح به پارک پردیسان منتقل شدند.

میرانزاده با بیان اینکه این متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده‌ چنین مواردی، محیط زیست استان تهران را با شماره تلفن‌های ۷۷۳۵۹۵۶۴ و ۷۷۳۵۵۷۸۱ الی ۴ در جریان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز