خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تهران:

توجه به آلودگی‌ هوا از اولویت‌های محیط زیست است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۳۹

«توجه به مقابله با آلودگی‌های آب، هوا و خاک و حفظ عناصر طبیعی از اولویت‌های محیط زیست است. / آلودگی هوای تهران تاثیر بسزایی برروی سلامت همه همشهریان دارد.»

زنگ زمین پاک و هفته سلامت همزمان با فرا رسیدن روز جهانی زمین پاک(دوم اردیبهشت) در یکی از مدارس شهر تهران به صدا درآمد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، صبح امروز در یک برنامه نمادین با حضور جمعی از مسئولان حوزه سلامت، محیط زیست و آموزش و پرورش شهر تهران زنگ زمین پاک و هفته سلامت به طور همزمان در دبستان پسرانه سعادت منطقه ۵ تهران به صدا در آمد.

حمید راحتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در این مراسم با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست و دستیابی به زمین پاک و عاری از هرگونه آلودگی با یک نگاه عمومی و مسئولیت اجتماعی محقق می‌شود، گفت: توجه به مقابله با آلودگی‌های آب، هوا و خاک و حفظ عناصر طبیعی از اولویت‌های محیط زیست است.

وی افزود: آلودگی هوای تهران تاثیر بسزایی برروی سلامت همه همشهریان دارد.

راحتی با بیان اهمیت حفظ محیط زیست تصریح کرد: تنها یک کره مسکون داریم و همه ما باید در حفظ طبیعت و محیط زیست کوشا باشیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران با اشاره به اینکه توجه به حفظ محیط زیست باید از خانواده شروع شود، گفت: قطعا همه شما دانش آموزان می‌توانید به عنوان یک محیط یار یا همیار محیط زیست در حفظ طبیعت و عناصر آن نقش بسزایی داشته باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز