خبرگزاری کار ایران

رحمانی موحد در بازدید از سامانه گردشگری ۰۹۶۶۹ عنوان کرد:

فرهنگسازی گردشگری با توسعه سامانه اطلاع رسانی

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۴۴

اگر تماس ها نیاز به رسیدگی داشته باشد حداکثر ۲۴ ساعت طول می کشد تا به آن شکایت رسیدگی شود. این شکایات به گروه های بازرسی استانی و ستاد مرکزی ارسال می شود و آنها بررسی می کنند.

ایلنا: توسعه سامانه اطلاع رسانی گردشگری ۰۹۶۶۹ می تواند باعثفرهنگسازی موثر بین گردشگران در طول سال باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مرتضی رحمانی موحد، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در بازدید امروز خود(شنبه ۹ فرودین ماه) از سامانه ۰۹۶۶۹ با بیان این مطلب گفت: قرار است پس از تعطیلات نوروز نشست هایی را در این خصوص با رئیس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار کنیم، این سامانه هم در بخش گویایی و هم در بخش فضای مجازی باید در تمام ایام سال اطلاعات گردشگری مورد نیاز گردشگران را در اختیار بگذارد.

وی در ادامه افزود: این سامانه می تواند به صورت موثر و با ایجاد و اعلام مقاصد گردشگری جدید توسعه یابد، به ویژه اینکه مردم می توانند قبل از هر تعطیلاتی اطلاعات سفر خود را از این سامانه ملی کسب کنند.

رحمانی موحد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۰۹۶۶۹ در ایام نوروز برقرار شده، گفت: کسب اطلاعات راه ها، خدمات امداد جاده ای اطلاعات جاذبه های گردشگری و هواشناسی و شکایت از مراکز اقامتی و واحدهای پذیرایی عمده تماس های مردم با این سامانه بوده است.

وی گفت: اگر تماس ها نیاز به رسیدگی داشته باشد حداکثر ۲۴ ساعت طول می کشد تا به آن شکایت رسیدگی شود. این شکایات به گروه های بازرسی استانی و ستاد مرکزی ارسال می شود و آنها بررسی می کنند که نماینده سازمان تعزیرات حکومتی و همین طور نماینده اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت عضو این گروه های بازرسی هستند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر، تصریح کرد: سامانه ملی ۰۹۶۶۹ به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به گردشگران از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعداز ظهر و ۴ بعد از ظهر تا ۱۲ شب است و در هرشیفت ۱۲ نفر در این سامانه مشغول به کار هستند. او گفت: در شیفت ۱۲ شب تا ۸ صبح هم ۴ نفر در این سامانه فعالیت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز