خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری کشور در گفت و گو با ایلنا:

تاکنون ۵۴ واحد متخلف اخطار دریافت کرده اند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۶۶

در این ایام دو میلیون و ۲۵۴ هزار و ۲۰۲ نفر هم از جاذبه های گردشگری در سراسر کشور بازدید کرده اند / در این مدت ۳۱۱ واحد سهل انگار به دلیل عدم رعایت اصول اعلام شده تذکر دریافت کرده اند.

ایلنا: معاون گردشگری و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: از ۲۹ اسفندماه سال ۹۲ تا دوم فروردین ماه، ۵۴ واحد متخلف اخطار دریافت کرده اند.

مرتضی رحمانی موحد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه از ۲۹ اسفندماه تا دوم فرودین ماه هفت میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۹۴ نفر شب اقامت در کشور گزارش شده است، گفت: در این ایام دو میلیون و ۲۵۴ هزار و ۲۰۲ نفر هم از جاذبه های گردشگری در سراسر کشور بازدید کرده اند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۳۱۱ واحد سهل انگار به دلیل عدم رعایت اصول اعلام شده تذکر دریافت کرده اند، تصریح کرد: ۵۴ واحد متخلف نیز اخطار گرفته اند و۲۵ واحد متخلف تعطیل یا پروانه آن لغو شده است.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور و معاون گردشگری با اشاره به اینکه ۵۳ شکایت از واحدهای متخلف نیز در این مدت به ثبت رسیده است، اعلام کرد: دراین ایام ۱۱۴ واحد فعال نیز تشویق شده اند.

رحمانی موحد گفت: استان های مازندان، خراسان رضوی، خوزستان، گیلان و اصفهان نیز استان های پراقامت در بازده زمانی ۲۹ اسفند ۹۲ تا پایان دوم فروردین ماه ۹۳ هستند.

وی درباره ثابت نگه داشتن قیمت هتل ها در ایام نورز تاکید کرد: با تفاهمی که با جامعه هتل داران داشتیم قرار است افزایش قیمت در این ایام نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز