خبرگزاری کار ایران

نحوه ارایه خدمات بیمارستانی برای گردشگران نوروزی اعلام شد

کد خبر : ۱۵۲۰۳۲

برای آن دسته از بیماران دیالیزی که قصد مسافرت و جابجایی دارند از طریق بخش دیالیز با کارشناس بیماران خاص در دانشگاههای مقصد، هماهنگی های لازم صورت می گیرد و از فراهم بودن محل دیالیز و زمان آن اطمینان حاصل می شود.

ایلنا: بیمارستان‌ها در بازه زمانی ۱۵ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳، بیماران دیالیزی را ترخیص نمی کنند و در صورت ترخیص حتما از قبل نسبت به جابجایی محل دیالیز با بخش بیماریهای خاص دانشگاه علوم پزشکی مربوطه هماهنگی به عمل می آورند.

به گزارش ایلنا، سید احمد تارا مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت در تشریح چگونگی ارائه خدمات بیمارستانی به گردشگران نوروزی افزود: برای آن دسته از بیماران دیالیزی که قصد مسافرت و جابجایی دارند از طریق بخش دیالیز با کارشناس بیماران خاص در دانشگاههای مقصد، هماهنگی های لازم صورت می گیرد و از فراهم بودن محل دیالیز و زمان آن اطمینان حاصل می شود.

وی افزود: با توجه به هماهنگی و مکاتبه با واحد اورژانس کشوری و همچنین برقرای سهمیه دارویی ویژه ایام نوروز نیاز بیماران هموفیلی نیز در این ایام مرتفع می شود ضمن این که تعداد زیادی از مراکز درمانی در سراسر کشور در ایام تعطیلات آماده ارائه خدمات درمانی لازم به بیماران هموفیلی هستند.

تارا ادامه داد: بیماران تالاسمی و ام اس با توجه به مزمن بودن بیماری و گرفتن خدمات به صورت دوره ای، نیاز به دریافت دارو و یا تزریق خون در ایام تعطیلات نوروز ندارند و برنامه ریزی خدمات مورد نظر در مراکز درمانی برای قبل یا پس از تعطیلات انجام می شود.

وی در پایان از ثبت آمار و اطلاعات خدمات در این ایام، مطابق دستورالعملهای جاری خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز