خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شمسا خبرداد:

افزایش ۲۰ درصدی کاروان‌های عتبات در نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۴۰

رویکرد ما، تنها افزایش تعداد کاروان‌ها نیست بلکه لازم است به همین موازات، پشتیبانی از زائر و کارهای فرهنگی نیز افزایش یابد که امیدواریم روند کنونی که برای افزایش کیفیت خدمات به زائران ایجاد شده، توسعه بیشتری بگیرد تا بتوانیم رضایت بیشتری از زائران را جلب کنیم.

ایلنا: مدیرعامل شمسا با اشاره به افزایش سفر زیارتی ایرانیان به عتبات عالیات گفت: در حال حاضر روزانه ۱۰۰ کاروان عازم عتبات می‌شوند که این مقدار در نوروز به ۱۲۰ کاروان خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، " سیدالوالحسن رضوی "، مدیرعامل شمسا که برای زیارت و پیگیری امور زائران به کشور عراق سفر کرده است گفت: اقداماتی که شمسا در حال حاضر انجام می‌دهد در راستای سیاست‌های بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج است و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به زائران را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به افزایش سفر زیارتی ایرانیان به عتبات عالیات گفت: در حال حاضر روزانه ۱۰۰ کاروان عازم عتبات می‌شوند که این مقدار در نوروز به ۱۲۰ کاروان خواهد رسید.

رضوی خاطر نشان کرد: رویکرد ما، تنها افزایش تعداد کاروان‌ها نیست بلکه لازم است به همین موازات، پشتیبانی از زائر و کارهای فرهنگی نیز افزایش یابد که امیدواریم روند کنونی که برای افزایش کیفیت خدمات به زائران ایجاد شده، توسعه بیشتری بگیرد تا بتوانیم رضایت بیشتری از زائران را جلب کنیم.

وی توجه به زیرساخت‌ها و کارهای زیربنایی برای خدمات رسانی به زائران را ضروری خواند و اعلام کرد: در حال گفت‌و‌گو با طرف‌های عراقی برای جلب مشارکت آن‌ها جهت ساخت هتل، آشپزخانه و سایر امکانات مورد نیاز زائران هستیم که امیدواریم هرچه زود‌تر با همکاری بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و شرکت‌های طرف قرارداد عراقی این مسائل را اجرایی کنیم.

رضوی در خصوص اعلام نرخ‌های جدید سفر به عتبات عالیات که هفته گذشته انجام گرفت گفت: طبعا بخشی از افزایش قیمت مربوط به تفاوت قیمت ارز است و قیمت گذاری در شورایی در سازمان حج انجام می‌شود و ما تابع تصمیمات سازمان حج و زیارت در این زمینه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز