خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت: / ۳ /

پیشنهادی برای واردات بنزین مرغوب ارائه نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۸۴

هیئت وزیران توجه به موضوع آلودگی هوا را مورد تأکید قرار داد و مقرر شد تا سازمان حفاظت محیط زیست هر اقدامی را که می‌شود برای تقلیل آلاینده‌های موجود در هوا انجام داد را در دستور کار قرار دهد.

ایلنا: سخنگوی دولت گفت: تاکنون پیشنهادی از سازمان حفاظت محیط زیست برای واردات بنزین مرغوب در جهت کاهش آلودگی هوای کلان شهر‌ها به دولت ارائه نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " محمد باقر نوبخت " در ادامه نشست خبری خود در حاشیه جلسه هیات دولت، با بیان اینکه در مورد مقابله با آلودگی هوا امروز نیز در جلسه هیئت دولت مباحثی مطرح شد، گفت: هیئت وزیران توجه به موضوع آلودگی هوا را مورد تأکید قرار داد و مقرر شد تا سازمان حفاظت محیط زیست هر اقدامی را که می‌شود برای تقلیل آلاینده‌های موجود در هوا انجام داد را در دستور کار قرار دهد.
وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود سازمان محیط زیست پیشنهاد داده تا به جای بنزین بی‌کیفیت داخل که موجب آلایندگی هوا می‌شود از خارج بنزین با کیفیت و مرغوب وارد کنیم نیز اظهار داشت: تاکنون پیشنهادی در این خصوص به ما ارائه نشده اما هر کاری را که موجب بهبود وضعیت هوای شهرهای کشور شود انجام خواهیم داد زیرا مهم‌ترین امر برای ما سلامت شهروندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز