خبرگزاری کار ایران

جزئیات اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۸۱

روز سه شنبه، ۲۶ آذر ماه دو کاروان از زائران تهرانی از ایستگاه پروازی فرودگاه مهرآباد به سوی جده حرکت خواهند کرد / تاکنون ۲۱ هزار گذرنامه را به سفارت عربستان تحویل داده‌ایم که تا به امروز ۲۰۵ روادید صادر شده است و طی امروز و فردا نیز برای پروازهای ۲۷ و ۲۸ آذر ماه، روادید سایر زائران نیز صادر خواهد شد.

ایلنا: مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام از اعزام نخستین گروه زائران ایرانی از ۲۶ آذر ماه جاری به سرزمین وحی خبر داد و اظهار داشت: ۲۴۰ نفر از زائران در قالب دو کاروان از روز سه شنبه در مدینه منوره حضور خواهند یافت.

به گزارش ایلنا، " حسن سرخوش "، مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج وزیارت از از اعزام نخستین گروه زائران ایرانی از ۲۶ آذر ماه جاری به سرزمین وحی خبر داد.

وی با بیان اینکه ساعت دقیق پرواز روز ۲۶ آذر ماه هنوز اعلام نشده است، اما عصر امروز این زمان مشخص خواهد شد، افزود: روز سه شنبه، ۲۶ آذر ماه دو کاروان از زائران تهرانی از ایستگاه پروازی فرودگاه مهرآباد به سوی جده حرکت خواهند کرد.

سرخوش، همچنین از اعزام گروه ۱۵ نفره عوامل اجرایی عمره به سرزمین وحی خبر داد و اظهار کرد: این گروه به منظور هماهنگی هر چه بیشتر و آماده سازی محل اقامت زائران، طی چند روز گذشته به عربستان اعزام شدند.

وی یادآور شد: همچنین با نخستین گروه زائران ایرانی از ۲۶ آذر ماه، سایر عوامل اجرایی ستاد عملیات عمره نیز اعزام خواهند شد تا بتوانند خدمات بهتر و بیشتری را به زائران عزیز ارائه کنند.

مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج وزیارت با بیان اینکه در حال حاضر صدور روادید زائران عمره گزار آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون ۲۱ هزار گذرنامه را به سفارت عربستان تحویل داده‌ایم که تا به امروز ۲۰۵ روادید صادر شده است و طی امروز و فردا نیز برای پروازهای ۲۷ و ۲۸ آذر ماه، روادید سایر زائران نیز صادر خواهد شد.

براساس این گزارش، اعز‌ام‌های این دوره از ۲۶ آذر ماه آغاز می‌شود و تا هفتم فروردین ماه ادامه دارد که روزانه متوسط ۱۴ تا ۱۵ پرواز از ۲۰ ایستگاه پروازی صورت می‌گیرد.

امسال ۸۰۰ هزار نفر اعزام خواهند شد که امکان افزایش این تعداد هست و این تعداد حدود شش هزار کاروان را در بر می‌گیرند که امسال سقف هزینه عمره از یک میلیون و ۷۵۰ هزار تا دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز