خبرگزاری کار ایران

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج خبر داد:

اعزام ۵۸ هزار زائر عمره گزار ایرانی در نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۴۶

هزینه پروازهای جده در مقایسه با پروازهای سعودی ارزان‌تر هستند،(حدود سیصد هزار تومان) اما به واسطه مسافت جده تا مدینه و احتمال خستگی راه با بهترین شرکتهای حمل و نقل سعودی قرارداد بسته شده است.

ایلنا: مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از اعزام ۵۸ هزار زائر ایرانی عمره گزار در ایام نوروز خبر داد و گفت: زائران نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۹۲ تا ۷ فروردین ماه ۹۳ برای زیارت بیتِ الله الحرام اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، " حسن سرخوش "، مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از اعزام ۵۸ هزار زائر عمره گزار ایرانی در ایام نوروز خبر داد و گفت: زائران نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۹۲ تا ۷ فروردین ماه ۹۳ برای زیارت بیت الله الحرام اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه زائران عمره گزار در مرحله دوم از ۸ فروردین ماه ۹۳ تا ۶ تیرماه اعزام خواهند شد، ابراز کرد: ۵۰ درصد پروازهای عمره توسط شرکت‌های ایرانی و ۵۰ درصد دیگر توسط شرکت‌های سعودی انجام خواهد گرفت.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت با اشاره به تلاش سازمان متبوع خود نسبت به دریافت سهمیه بیشتر برای پروازهای ایرانی، خاطرنشان کرد: هم اکنون پروازهای سعودی به مدینه و پروازهای ایرانی به جده انجام می‌گیرد.

وی افزود: هزینه پروازهای جده در مقایسه با پروازهای سعودی ارزان‌تر هستند،(حدود سیصد هزار تومان) اما به واسطه مسافت جده تا مدینه و احتمال خستگی راه با بهترین شرکتهای حمل و نقل سعودی قرارداد بسته شده است.

سرخوش گفت: شرکت‌های حمل و نقل سعودی برای آسایش هرچه بیشتر زائران بیت الله الحرام، اتوبوسهای مدل ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ را در اختیار قرار خواهند داد و زائران در بین راه با یک وعده غذایی پذیرایی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز