خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام در کاروان‌های عمره مفرده از فردا آغاز می‌شود

کد خبر : ۱۲۴۰۷۳

ثبت نام در استان‌های تهران، البرز، قم و قزوین از روز هشتم آذر ماه آغاز می شود / ظرفیت اعزام به عمره مفرده سال جاری بر اساس اعلام رئیس سازمان حج و زیارت ۶۳ درصد افزایش یافته و به تعداد ۸۵۰ هزار نفر رسیده است.

ایلنا: سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دارندگان فیش‌های عمره مفرده از اولویت یک تا ۳۰۰ می‌توانند از فردا چهارشنبه، ششم آذرماه، با مراجعه به دفاتر زیارتی برای اعزام به عمره مفرده سال ۹۲ ۹۳ ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایلنا، دارندگان فیش‌های عمره مفرده از اولویت یک تا ۳۰۰ می‌توانند از فردا چهارشنبه، ششم آذرماه، با مراجعه به دفاتر زیارتی برای اعزام به عمره مفرده سال ۹۲ ۹۳ ثبت‌نام کنند.

۱۹ استانی که دارندگان فیش عمره مفرده در آنها می‌توانند از فردا به مدت یک هفته ثبت‌نام خود را قطعی کنند شامل ساکنان استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویر‌احمد، لرستان، گیلان، مازندران، همدان، گلستان، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی است.

همچنین ثبت نام در استان‌های تهران، البرز، قم و قزوین از روز هشتم آذر ماه آغاز می شود.

در عمره سال جاری ۱۸ گروه قیمتی در اختیار متقاضیان خواهد بود که با توجه به کاهش قیمت‌ها، قیمت عمره مفرده در کمترین میزان یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در بیشترین میزان دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است، ظرفیت اعزام به عمره مفرده سال جاری بر اساس اعلام رئیس سازمان حج و زیارت ۶۳ درصد افزایش یافته و به تعداد ۸۵۰ هزار نفر رسیده است.

یادآوری می‌شود، در صورت عدم تکمیل ظرفیت اعزام، اولویت‌های ثبت‌نامی بعدی از سوی سازمان حج و زیارت دعوت به ثبت‌نام می‌شوند.

با برنامه ریزی صورت گرفته از اول دی ماه تا ۲۳ اسفندماه امسال، ۳۷۱ هزار و ۲۰۰ نفر و در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۳،۶۰ هزار و ۵۸۰ نفر در مرحله اول اعزام‌های عمره مفرده به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

در حال حاضرهفت میلیون و ۷۳۰ هزار نفر متقاضی ثبت نام شده در نوبت تشرف عمره قرار دارند که براساس اولویت‌های اعلام شده به این سفر معنوی مشرف خواهند شد.

مشمولین ثبت‌نام و تشرف مرحله اول

۱ - دارندگان اولویت‌های ۱ تا۳۰۰ بانک ملت که در ثبت‌نام عمومی سال ۱۳۸۷ شرکت نموده و کارت ثبت‌نامی معتبر در دست دارند.

۲ - آندسته از دارندگان قبوض قدیمی بانک ملی ثبت‌نامی تا ۱۳۸۶/۰۱ / ۰۵ که برابر اطلاعیه‌ها و فراخوان سازمان نسبت به تبدیل قبوض مذکور به سپرده‌گذاری جدید قبلاً اقدام نموده و اینک کارت ثبت‌نامی جدید در دست دارند.

لازم به توضیح است که به دارندگان قبوض قدیمی بانک ملی(تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۱ / ۰۵) که تاکنون برای تبدیل آن خود به کارت ثبت‌نامی جدید اقدام ننموده‌اند تأکید می‌گردد از تاریخ ۲/۹ / ۱۳۹۲ به مدت سه ماه فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به شعب بانک ملی ایران نسبت به تبدیل قبوض خود اقدام نمایند؛ بدیهی است امکان ثبت‌نام در گروه‌های عمره قبل از تبدیل وجود نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز