خبرگزاری کار ایران

فدایی:

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۶۳

این نمایشگاه که مهم‌ترین رویداد زیست محیطی کشور در نیمه دوم سال جاری است، به مدت ۴ روز و از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه برگزار می‌شود و در آن شرکت‌های داخلی و خارجی جدید‌ترین و آخرین پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های خود در زمینه محیط زیست و صنایع مرتبط در بخش‌های تولیدی و خدماتی را ارایه می‌کنند.

ایلنا: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور سازمان‌ها، نهاد‌ها، تشکل‌های مردمی زیست محیطی و صنایع و شرکت‌های مرتبط با محیط زیست از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، مجید فدایی سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این مطلب اظهار داشت: این نمایشگاه که مهم‌ترین رویداد زیست محیطی کشور در نیمه دوم سال جاری است، به مدت ۴ روز و از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه برگزار می‌شود و در آن شرکت‌های داخلی و خارجی جدید‌ترین و آخرین پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های خود در زمینه محیط زیست و صنایع مرتبط در بخش‌های تولیدی و خدماتی را ارایه می‌کنند.

این مقام مسئول سازمان محیط زیست، هدف از برگزاری نمایشگاه را بستر سازی مناسب برای مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست، معرفی توانمندی‌های زیست محیطی در بخش خدمات فنی و مهندسی، آشنایی با مدیریت‌های زیست محیطی، سازمان‌های زیست محیطی و مراکز آموزشی و پژوهشی و اطلاع رسانی زیست محیطی عنوان کرد.

فدایی، آشنایی با سازمانهای زیست محیطی، بسترسازی مناسب برای مشارکت مردم در حفاظت از زیست، ارایه راهکارهای اصولی و عملی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست، ایجاد انسجام بین بخشی برای توانمندسازی پروژه‌های زیست محیطی، گسترش فرهنگ طبیعت گردی و معرفی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و صنایع سبز را از دیگر اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست عنوان کرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه با بیان اینکه شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه خدمات مختلف فنی و مهندسی زیست محیطی را نیز ارایه می‌کنند، گفت: در این نمایشگاه، امکانات و تکنولوژی‌های نوین زیست محیطی در بخش‌های مدیریت کیفیت هوا، آب، خاک و دیگر بخش‌های مرتبط معرفی خواهد شد.

به گفته فدایی، مدیریت بهره وری انرژی و انرژی‌های تجدید پذیر، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت و اجرای پروژه‌های زیست محیطی، پروژه‌های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه گیری و فنآوری آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف سوخت، خودرو سبز و استانداردسازی خودرو‌ها، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب و… از مهم‌ترین زمینه‌های حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست است.

فدایی در مورد برنامه‌های جانبی این نمایشگاه نیز افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در حاشیه این نمایشگاه، آموزش زیست محیطی مدارس و همچنین کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی با موضوعات زیست محیطی با حضور کار‌شناسان، اساتید دانشگاه، محققان و صاحبان صنایع برگزار می‌شود.

فدایی همچنین اعلام کرد: در پایان کار نمایشگاه، به شرکت‌ها و موسسات و غرفه‌هایی که دستاوردهای جدیدی در جهت رشد و پیشرفت حوزه محیط زیست ارائه نموده‌اند، لوح سپاس و تندیس ویژه اهدا می‌شود.

علاقمندان جهت شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست می‌توانند به آدرسwww. mtadbir. comمراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۵۵۲۸۷۶ – ۸۸۷۰۵۹۵۶ – ۸۸۷۰۵۹۲۳(شرکت مانی تدبیر سازه) مجری نمایشگاه تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز