خبرگزاری کار ایران

مرز شلمچه در ایام سوگواری امام حسین(ع) تعطیل است

کد خبر : ۱۱۹۹۸۲

مرز شلمچه در هفته جاری فقط فردا باز است و آغاز فعالیت مجدد مرز تجاری شلمچه از شنبه هفته آینده خواهد بود / این تصمیم در آستانه فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورا و به دلیل برگزاری آیین‌های سوگواری و عزاداری در کشور عراق صورت گرفت.

ایلنا: مرز بین المللی شلمچه در ایام سوگواری امام حسین(ع) سه روز تعطیل است.

به گزارش ایلنا، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند گفت: صادرات کالاهای غیرنفتی ایران به عراق از طریق مرز زمینی شلمچه در امروز و روزهای بیست و دوم و بیست و سوم آبان ماه به دلیل مصادف شدن با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تعطیل است.

موسوی افزود: این تصمیم در آستانه فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورا و به دلیل برگزاری آیین‌های سوگواری و عزاداری در کشور عراق صورت گرفت.

وی گفت: هر گونه صدور محموله صادراتی به عراق در این روز‌ها از طریق مرز شلمچه ممنوع است و در این خصوص به تجار و بازرگانان فعال در مرز شلمچه اعلام شده تا از ارسال محموله‌های صادراتی در این ایام خودداری کنند.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند گفت: مرز شلمچه در هفته جاری فقط فردا باز است و آغاز فعالیت مجدد مرز تجاری شلمچه از شنبه هفته آینده خواهد بود و بازرگانان دو کشور پس از بازگشایی مرز می‌توانند بار دیگر فعالیت‌های اقتصادی خود را بر پایه رویه‌های قانونی گذشته ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز