خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران:

محیط بانان استان تهران آموزش استفاده از سلاح بیهوشی دیدند

کد خبر : ۱۱۷۸۳۰

در این دوره آموزشی ۲ روزه حدود ۴۰ تن از محیط بانان و کار‌شناسان محیط زیست طبیعی استان تهران به صورت تئوری و عملی آموزش استفاده از سلاح بیهوشی، نحوه نگهداری داروی بیهوشی و میزان مصرف آن در مواجهه با حیات وحش را فرا گرفتند.

ایلنا: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: محیط بانان استان آموزش استفاده از سلاح بیهوشی دیدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان تهران، اسماعیل میرانزاده گفت: نخستین دوره آموزش سلاح بیهوشی و نحوه استفاده از آن در سال جاری با حضور اساتید دامپزشکی در اداره کل محیط زیست استان تهران برگزار شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: در این دوره آموزشی ۲ روزه حدود ۴۰ تن از محیط بانان و کار‌شناسان محیط زیست طبیعی استان تهران به صورت تئوری و عملی آموزش استفاده از سلاح بیهوشی، نحوه نگهداری داروی بیهوشی و میزان مصرف آن در مواجهه با حیات وحش را فرا گرفتند.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما تاکید کرد: بر این اساس انتظار می‌رود حیات وحش از ارتفاعات استان پایین آمده و بعضا به دلیل کمبود مواد غذایی به اطراف روستا‌ها نیز بروند که بر این اساس برای زنده‌گیری آن‌ها آموزش استفاده از سلاح بیهوشی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: سایر محیط بانان استان نیز به صورت دوره‌ای تا پایان سال این آموزش‌ها را فرا می‌گیرند و برابر تدابیر اتخاذ شده توسط مدیر کل محیط زیست استان تهران تعداد مورد نیاز سلاح و داروی بیهوشی استاندارد علاوه بر سلاح‌های قبلی بزودی خریداری و در اختیار ادارات محیط زیست تابعه برای استفاده در مناطق تحت حفاظت استان تهران قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز