خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد:

ابتکاری جدید ازمعصومه ابتکار / گزارش کار روزانه رئیس سازمان حفاطت محیط زیست به مردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۳۹

این برای نخستین بار است که در طول تاریخ فعالیت دولت‌ها در جمهوری اسلامی ایران، یک مقام عالیرتبه دولتی، گزارش روزانه عملکرد خود را به مردم ارایه می‌کند.

ایلنا: سرپرست مرکز روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بنابر اعلام قبلی خود، از روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه و همزمان با نخستین نشست خبری خود، اهم برنامه‌های روزانه کاری خود را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، " مجید فدایی " ضمن بیان این خبر گفت: این برای نخستین بار است که در طول تاریخ فعالیت دولت‌ها در جمهوری اسلامی ایران، یک مقام عالیرتبه دولتی، گزارش روزانه عملکرد خود را به مردم ارایه می‌کند.

وی افزود: خانم ابتکار بنابر اعلام قبلی خود، از روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه و همزمان با نخستین نشست خبری خود، اهم برنامه‌های روزانه کاری خود را منتشر کرد.

به گفته سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، این اقدام در فهرست برنامه‌های ابتکار، از ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۲ یعنی روز آغاز بکار وی به عنوان رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکنون گنجانده شده است و این گزارش بصورت روزانه به روز می‌شود.

فدایی، هدف از این اقدام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست را ارتقای شفاف سازی، اطلاع رسانی و آگاهی عموم از اهم برنامه ها، سفر های استانی، ‌دیدارها و اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در حوزه محیط زیست عنوان کرد.

به گفته وی، گزارش روزانه عملکرد ابتکار در پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به نشانیwww. doe. irدر دسترس همگان قرار دارد.

سرپرست مرکز روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست همچنین اعلام کرد: فراخوان اعلام مشکلات و چالش‌های محیط زیستی نیز در پورتال این سازمان در دسترس نهادهای مدنی و فعالان عرصه محیط زیست و منابع طبیعی قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: با عنایت به تاکید دکتر ابتکار در خصوص استفاده از نظرات، دیدگاهها و گزارشهای تشکل های مردمی و فعالان زیست محیطی در راستای اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر پذیرش انتقادات و پیشنهادات سازنده و ایجاد فضایی باز برای طرح نظرات افراد مختلف به منظور تهیه گزارش دقیق از وضعیت موجود کشور، سازمان حفاظت محیط زیست از همه فعالان مدنی و علمی و تشکل های مردم نهاد فعال در عرصه طیبعت و محیط زیست دعوت کرده است تا در فراخوان اعلام مشکلات و چالش های محیط زیستی شرکت کنند.

مجید فدایی تصریح کرد: قطعا این نظرات، پیشنهادات و گزارش های مردمی رسیده، سازمان حفاظت محیط زیست را در بازنگری قوانین و مصوبات ضد محیط زیست و اصلاح تصمیمات نادرست یاری خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز