خبرگزاری کار ایران

حجت در مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز آموزش عالی میراثفرهنگی؛

ایران آزمایشگاه میراثفرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۶۳

در سال های گذشته به این مرکز ظلم های بسیاری شده است، تلاش های فراوانی برای منحل کردن این مرکز صورت گرفت اما به دلیل وجود روح حقانیت، این شمع خاموش نشد.

ایلنا: ‌ معاون میراثفرهنگی کشور در مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز آموزش عالی میراثفرهنگی گفت: همه ایران آزمایشگاه میراثفرهنگی است.

به گزارش ایلنا، مهدی حجت قائم مقام رئیس سازمان و معاون میراثفرهنگی کشور در مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز آموزش عالی سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، گفت: باید با گام‌های بلند این مرکز را به جایگاه عالی و رفیعی که شایسته آن است برسانیم.

وی در ادامه مرکز آموزش عالی سازمان را به نوک پیکان میراثفرهنگی تشبیه کرد و افزود: هر مرکز علمی، آموزشی دارای ۵ عنصر اصلی و اساسی است تا بتواند به حیات خود ادامه دهد.

حجت با اشاره به اینکه مرکز آموزش عالی میراثفرهنگی دارای هر ۵ عنصر اصلی برای پویایی و ادامه حیات است، یادآور شد: استاد، دانشجو، مواد درسی، نظام آموزشی و فضای آموزشی که لازمه هر مرکز آموزش است در مرکز آموزش عالی سازمان وجود دارد.

قائم مقام سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: با اشاره به اینکه لازمه حضور در مرکز آموزش عالی میراثفرهنگی عاشق بودن است، اظهار داشت: هرکس که عاشق میراثفرهنگی است به این مرکز می آید و ما نباید این رمز موفقیت را ازبین ببریم.

معاون میراثفرهنگی کشور در ادامه اساتید حاضر در مرکز آموزش عالی سازمان را مایه افتخار و مباهات این مرکز دانست و گفت: مرکز آموزش عالی جزء معدود دانشکده هایی است که این تعداد استاد سرآمد و برجسته را یکجا گردهم آورده است، دانشجویان این مرکز به یک اقیانوس وصل هستند، این اساتید بهترین افراد در حوزه های خودشان هستند.

حجت افزود: در رابطه با شاخصه دیگر یک مرکز آموزش عالی که فضای آموزشی است، مرکز آموزش عالی سازمان با توجه به اینکه در مکانی خوش آب و هوا و باغ گونه قرار گرفته، فضای بسیار مناسبی برای تحصیل است.

معاون میراثفرهنگی کشور یادآور شد: با توجه به اینکه طی سال های گذشته این مرکز مورد کم توجهی های قرار گرفته با اجرای ریزه کاری های جزیی فضای این مرکز به محیطی مناسب برای تحصیل تبدیل می شود.

قائم مقام رئیس سازمان میراثفرهنگی در ادامه از احیاء مرکز آموزش عالی میراثفرهنگی به عنوان یکی از اهداف اصلی سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یاد کرد و گفت: در سال های گذشته به این مرکز ظلم های بسیاری شده است، تلاش های فراوانی برای منحل کردن این مرکز صورت گرفت اما به دلیل وجود روح حقانیت، این شمع خاموش نشد.

قائم مقام سازمان میراثفرهنگی همچنین راه اندازی مقطع فوق لیسانس و دکترا در مرکز آموزش عالی سازمان را یکی از برنامه های آینده سازمان دانست و افزود: در مورد مواد آموزشی به عنوان یکی دیگر از ارکان یک مرکز علمی، دانشجویان می توانند از مقالات و تالیفات اساتید و کتابخانه این مرکز بهره مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز