خبرگزاری کار ایران

تاکنون سه هزار ایرانی به مدینه رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۲۵

تعداد ۲۰۵۰ نفر از زائران ایرانی حج تمتع سالجاری از ایستگاه‌های پروازی تهران و مشهد مقدس کشور را به مقصد فرودگاه مدینه منوره ترک کرده‌اند.

ایلنا: ۳ هزار نفر از زائران ایرانی و عوامل اجرایی حج تمتع سالجاری تاکنون به سرزمین وحی اعزام شده‌اند.

به گزارش ایلنا، بر اساس آخرین آمار پروازهای حج ۹۲ تا ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۲۴/۰۶ / ۹۲ سه هزار تن از زائران و عوامل اجرایی حج سالجاری به سرزمین وحی اعزام شده‌اند.

بر اساس این گزارش تعداد ۹۹۷ نفر از عوامل ستادی، اجرایی و خدماتی حج تمتع امسال با ۳پرواز عازم عربستان شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: تعداد ۲۰۵۰ نفر از زائران ایرانی حج تمتع سالجاری از ایستگاه‌های پروازی تهران و مشهد مقدس کشور را به مقصد فرودگاه مدینه منوره ترک کرده‌اند.

لازم به توضیح است بر اساس آخرین آمار تا این لحظه ۳۰۴۷ نفر از هموطنانمان جمعاً با ۹ پرواز به سرزمین وحی مشرف شده‌اند.

براساس این گزارش، فردا ۲۵ شهریور، کاروان‌های، ۱۷۲۷۴ - ۱۷۱۴۹ - ۱۷۰۲۰ - ۱۷۸۱۱ - ۱۷۰۲۷ از تهران و کاروان‌های ۱۹۰۳۶ - ۱۹۴۶۴ - ۱۹۰۰۵ - ۱۹۰۴۱ و ۳۹۰۱۵ از خراسان و کاروان‌های ۲۳۰۰۷ - ۲۳۰۰۹ و ۲۳۱۳۴ از سیستان و کاروان ۴۱۰۲۳ از البرز و کاروان ۳۳۰۰۷ از همدان به مدینه منوره خواهند رسید.

نخستین گروه زائران ایرانی حج تمتع امسال ۲۳ شهریور ماه عازم سرزمین وحی شد و آخرین گروه نیز ۱۷ مهر ماه به زیارت خانه خدا مشرف می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز