خبرگزاری کار ایران

سه شنبه؛ ۲۶ شهریورماه انجام می‌شود؛

رونمایی از تابلو معراج استاد فرشچیان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۸۷

تابلو معراج به مدت ۲ سال در این موزه در معرض دید علاقه مندان خواهد بود و پس از آن به موزه آستان قدس رضوی منتقل خواهد شد.

ایلنا: مسوول موزه استاد فرشچیان گفت: جدید‌ترین اثر استاد فرشچیان با نام «معراج» سه شنبه جاری برابر با ۲۶ شهریور ماه در مراسمی با حضور محمدعلی نجفی، رئیس سازمان میراثفرهنگی، رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، " معصومه مبینی " ضمن اعلام این خبر افزود: این اثر با موضوع معراج حضرت پیامبر(ص) به عنوان جدید‌ترین تابلوی استاد فرشچیان سه شنبه هفته جاری رونمایی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استاد برای خلق این اثر حدود ۲ سال زمان صرف کرده‌اند، تصریح کرد: مراحل پایانی تابلو معراج هفته گذشته به اتمام رسیده و این تابلو همانند سایر آثار استاد به موزه آستان قدس رضوی اهدا شده است.

مسوول موزه استاد فرشچیان اظهار داشت: تابلو معراج به مدت ۲ سال در این موزه در معرض دید علاقه مندان خواهد بود و پس از آن به موزه آستان قدس رضوی منتقل خواهد شد.

مبینی گفت: مراسم رونمایی از آخرین اثر استاد فرشچیان ساعت ۱۴ روز سه شنبه هفته جاری در موزه این استاد واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و با حضور ایشان و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز