خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی:

سپرده‌گذاران موسسات مالی فقط وعده شنیده و هیچ پولی دریافت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۹۵

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خواستار توضیح رییس‌جمهور درباره تعیین تکلیف وضعیت ۹۸ درصد سپرده گذاران موسسات مالی شد و گفت:‌سپرده‌گذاران موسسات مالی فقط وعده شنیده و هیچ پولی دریافت نکرده‌اند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی  امروز در  صحن مجلس  در تذکری خطاب به رییس جمهور و واکنش او در برابر وقایع اخیر بیان کرد :آقای رییس جمهور دشمن با دیپلماسی لبخند شما گستاخ‌تر شده است، کمی اخم کنید .

نماینده شاهین شهر  و میمه در مجلس ادامه داد: آقای رییس جمهور به نظر می رسد شما و دولتمردان کابینه دیپلماسی لبخند را وارونه اجرا کرده‌اید به طوری که با دشمن و اهداف شومش با لبخند های ملیح و ظریف روبرو شده اید به خصوص با آمریکای جنایتکار که منجر به مداخله و گستاخ‌تر شدن آن شده است.

وی خواستار برخورد مقتدرانه و محکم با دشمنان شد و گفت: بیگانگان نباید در امور داخلی کشور دخالت کنند. آقای روحانی؛ وقتی لشگر بیکاران در فرانسه به حرکت درآمدند و شهرهای این کشور را به آشوب کشاندند آیا شما با رئیس جمهور این کشور در این باره تلفنی صحبتی داشتید؟ چرا اجازه دادید درخصوص اعتشاشات اخیر با شما تماس بگیرند و درباره اوضاع داخلی ایران سوال کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: شاید افق دید درون جامعه با افق دید کابینه متفاوت است. اگر اینگونه نیست چرا دولت صدای خود را روی هتاکی‌های دشمنان بلند نمی‌کند و حتی سفرای برخی کشورها را به وزارت امور خارجه فرا نمی‌خواند.

وی با اشاره به عملکرد دولت درباره سپرده گذاران موسسات مالی اظهارکرد: آقای رییس‌جمهور شما که ادعای تعیین تکلیف وضعیت ۹۸ درصد سپرده گذاران موسسات مالی را کرده‌اید چرا صراحتا در این موضوع توضیح نمی‌دهید با این وجود که این سپرده گزاران فقط وعده بلند مدت دریافت کرده اند و هیچ پولی دریافت نکرده‌اند.

وی در پایان خطاب به رییس جمهور بیان کرد: آیا می‌دانید مبلغ  ۶ هزار میلیارد تومان از ۱۱ هزار میلیارد تومان برداشت شده از صندوق ذخیره ارزی کجا منتقل شده است؟ آیا می دانید این رقم در حساب خاص یک موسسه اعتباری موجود است که با رئیس فلان بانک نسبت فامیلی دارد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز