خبرگزاری کار ایران

نمایندگان اهل تسنن تاکید کردند؛

پیشبرد طرح تحول سلامت بدون پیگیری ربیعی ممکن نبود/ حمایت فراکسیون اهل تسنن از وزیر کار

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۶۱

نماینده مردم‌ سردشت و پیرانشهر در مجلس با تاکید بر اینکه یکی از دلایل اصلی رای آوردن مجدد دکتر روحانی در انتخابات، طرح تحول سلامت بود و این طرح پیش نمی‌رفت اگر دکتر ربیعی پیگیری نمی‌کرد، گفت: در آغاز فعالیت ربیعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، 5 هزار میلیارد بدهی داشت اما در این دوره، مدیریت صحیح باعث شد تا بدون فروش یک ریال از اموال، این بدهی برطرف شود.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی با اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

منصور مرادی، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس در این جلسه با بیان اینکه انتظارات مردم نقاط مرزی کشور نباید در این دوره فراموش شود،گفت: با توجه به عملکرد آقای ربیعی، حتما در روز رای‌گیری تمام کمکمان را برای رای آوردنشان انجام می‌دهیم چرا که ایشان توانسته با مدیریت صحیح مشکلات سال‌های گذشته در سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون را برطرف کند.

محسن بیگلری، نایب رییس فراکسیون اهل تسنن نیز با بیان اینکه ما می‌دانیم مدینه فاضله شدن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار سخت است، تصریح کرد: باید چهار سال وزارت علی ربیعی را با پیش از آن مقایسه کنیم تا ببینیم چه دستاوردهای قابل توجهی در این دوره صورت گرفته است.

او ادامه داد: در طول چهار سال گذشته، شاهد بهبود اوضاع در بخش‌های مختلف بودیم و این موضوع به سبب مدیریت مناسب در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

بیگلری با اعلام حمایت از ادامه حضور ربیعی در وزارت رفاه گفت: امیدواریم تلاش های بیشتری از سوی ایشان برای بهبود اوضاع محرومان کشور صورت گیرد.

محمدنعیم امینی فرد، نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس نیز در این جلسه گفت: پیش از دولت یازدهم، بحران‌های متعدد مدیریتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیداد می‌کرد اما در دوره ربیعی، این مشکل برطرف شد.

او ادامه داد: تا پیش از روی کار آمدن علی ربیعی در وزارت تعاون، فقدان مدیریت موثر در حوزه‌های مختلف، حلقه مفقوده این وزارتخانه بود، اما عملکرد موفق وزیر، باعث شد این بحران حل شود.

امینی فرد گفت: بعد از ماجراهای تامین اجتماعی در دولت دهم، به نظر می‌رسید که این سازمان ورشکسته شود اما با مدیریت ربیعی، اوضاع این سازمان بسیار بهتر شده است.

او با اشاره به اینکه در دوره جدید وزارت، علی ربیعی باید نگاه جدی‌‌تری به مناطق مرزی داشته باشد و از ظرفیت‌های شستا به درستی استفاده شود،گفت: بدون حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیشبرد طرح تحول ممکن نبود.

رسول خضری، نماینده مردم‌ سردشت و پیرانشهر در مجلس نیز با تاکید بر اینکه یکی از دلایل اصلی رای آوردن مجدد دکتر روحانی در انتخابات، طرح تحول سلامت بود و این طرح پیش نمی‌رفت اگر دکتر ربیعی پیگیری نمی‌کرد، گفت: در آغاز فعالیت ربیعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، 5 هزار میلیارد بدهی داشت اما در این دوره، مدیریت صحیح باعث شد تا بدون فروش یک ریال از اموال، این بدهی برطرف شود.

او اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید فعالیت ربیعی، با احداث کارخانجات مختلف در مناطق مرزی، وضعیت اشتغال مدیریت شود.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس دهم نیز عدم فساد در چهار سال گذشته در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را نشان از درست‌کاری علی ربیعی عنوان کرد.

او گفت: علی ربیعی، سابقه انقلابی قابل توجهی دارد. او و خانواده‌اش از ابتدای انقلاب تا کنون، دین خود را ادا کرده‌اند.

به اعتقاد رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس دهم، بسیاری از آن‌هایی که در مجلس، مخالف ربیعی هستند، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای ندارند و صرفاً می‌خواهند بی‌دلیل، مخالفت کنند.

او گفت: از آنجایی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یک وزارتخانه وسیع است، انتظارات از آن زیاد است.

رحیمی جهان آبادی تاکید کرد:  یکی از نقاط قوت ربیعی این است که با وجود پشتوانه اصلاح‌طلبانه، زیرمجموعه‌اش را فارغ از جهت‌گیری‌ها انتخاب کرده است.

منصور مرادی، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس نیز با اشاره به اینکه تصمیم جمعى فراکسیون اهل سنت، حمایت جدى از دکتر ربیعى در روز راى اعتماد است،گفت: انتظارات مردم نقاط مرزی کشور نباید در این دوره فراموش شود.

وی تاکید کرد: آقای دکتر ربیعی توانسته با مدیریت صحیح مشکلات سال‌های گذشته در سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون را برطرف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز