خبرگزاری کار ایران

افضلی فرد در تذکری شفاهی:

مفسدان اقتصادی باید تاوان خیانت‌های خود را بدهند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۸۸

اقدام قوه قضاییه قابل تقدیر است اما توقع مردم ادامه این اتفاق مبارک به دور از هرگونه تبعیض است.

نماینده مجلس نهم مبارزه با فساد را نیازمند عزم جدی همه قوا دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مصطفی افضلی‌فرد در تذکری شفاهی گفت: عده‌ای از محکومیت مفسدان اقتصادی را به دلیل وابستگی به منابع قدرت و ثروت، خیلی راضی نیستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس نهم تصریح کرد: اقدام قوه قضاییه قابل تقدیر است اما توقع مردم ادامه این اتفاق مبارک به دور از هرگونه تبعیض است.

افضلی‌فرد همچنین گفت: برخی به دنبال این هستند به حیثیت مفسدان اقتصادی حفظ شود، غافل از اینکه این مفسدان حیثیت نظام و انقلاب را لکه‌دار کرده‌اند.

وی ادامه داد: مفسدان اقتصادی باید تاوان خیانت‌های خود را بپردازند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: این برخورد قضایی باید به دور از هرگونه تبعیض و شامل همه عوامل فساد اقتصادی شود برخی‌ها رسانه‌ای شدن محکومیت مفسدان اقتصادی را به دلیل وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت بر نمی‌تابند و می‌خواهند حیثیت آن‌ها را حفظ کنند در حالی که آن‌ها حیثیت انقلاب و نظام را لکه دار کرده‌اند و باید تاوان این خیانت را بپردازند.

افضلی‌فرد همچنین افزود: از وزارت خارجه نیز می‌خواهم از طریق سفیر ایران در باکو تلاش لازم برای انجام توافق فی‌مابین در صادرات محصول سیب زمینی را داشته باشد همچنین از دولت و مسئولان استان می‌خواهم از طریق کارگروه تخصصی در تنظیم لایحه جامع کاربردی در این خصوص اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز