خبرگزاری کار ایران

با تصویب نمایندگان صورت گرفت؛

مجوز افتتاح حساب صندوق توسعه ملی در حساب‌های خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۰۵

نمایندگان در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۳۹۴ ٬با ۱۵۱ رأی موافق، ۱۷ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۳ نماینده حاضر با بند ج از تبصره ۵ موافقت کردند.

با تصویب نمایندگان حساب‌های صندوق توسعه ملی در سال ۹۴ فقط نزد بانک مرکزی و حساب‌های مورد تأیید این بانک در خارج از کشور نگهداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ نمایندگان مجلس در نشست علنی روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۳۹۴ ٬با ۱۵۱ رأی موافق، ۱۷ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۳ نماینده حاضر با بند ج از تبصره ۵ موافقت کردند.

در این مصوبه٬ عبارت «و حساب‌های مورد تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور» به بند(ح) ماده(۸۴) قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران اضافه شد.

بند ج تبصره ۵ به این شرح است:

تبصره(۲) بند(ح) ماده(۸۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۴ با اضافه شدن عبارت «و حساب‌های مورد تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور» اجراء می‌شود.

این قانون به علت اصلاح قانون برنامه این مصوبه به دو سوم رأی نمایندگان نیاز داشت که با میزان دوسوم آرا به تصویب نمایندگان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز