خبرگزاری کار ایران

توکلی در تذکر آیین نامه‌ای:

جداول ضروری در لایحه بودجه ۹۴ ذکر نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۰۲۶

در لایحه بودجه سال ۹۴ جداول ذکر نشده و گزارش بودجه در عصر پنج شنبه توزیع شده که نمایندگان در حوزه انتخابیه حضور داشتند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در لایحه بودجه سال ۹۴ جداول ذکر نشده و گزارش بودجه در عصر پنج شنبه توزیع شده که نمایندگان در حوزه انتخابیه حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ احمد توکلی در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۹۴ در نشست علنی امروز گفت: بر اساس ماده ۱۶۳ آیین نامه داخلی مجلس ضرورت دارد متن طرح ها و لوایح فوریتی باید حداقل ۴۸ ساعت قبل توزیع شود که این موضوع لحاظ نشده است.

نماینده مردم تهران ادامه داد: در لایحه بودجه سال ۹۴ جداول ذکر نشده و لایحه بودجه‌ای که ارائه شده گزارش احکام است به دلیل اینکه جداول در آن قید نشده این در حالی است که سال گذشته نیز مشکل مذکور پیش آمد و جداول بودجه در روز پایانی به دست نمایندگان رسید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: گزارش بودجه در عصر پنج شنبه توزیع شد این در حالی است که نمایندگان در حوزه انتخابیه بودند٬ بنابراین پیشنهاد می کنم در جلسات نوبت صبح جزئیات بودجه بررسی و در جلسات عصر مشورت‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده تهران گفت: جداول بودجه در حال چاپ بوده و در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز