خبرگزاری کار ایران

حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

طوری‌ انتقاد می‌کنند٬ گویا قاجاریه به مذاکرات رفته‌است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۹۹

مشی ما در مورد مذاکرات حمایت از تیم دیپلماسی‌کشور به عنوان سرداران عرصه مذاکره است، چراکه رهبر معظم انقلاب بار‌ها از این تیم حمایت کرده‌اند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر رفتار عزتمدارانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در مواجه با کشور‌های ۱ + ۵ افزود: اعضای تیم مذاکره‌کننده سربازان و فرزندان نظام جمهوری اسلامی و جای تعجب دارد که برخی به‌ نوعی انتقاد می‌کنند که گویی تیم هسته‌ای کشورمان از سوی قاجاریه به مذاکرات رفته‌ است.

حقیقت‌پور با انتقاد در مورد شعار‌های منفی بیان شده در مورد مذاکرات، تصریح کرد: به جای استفاده از شعار‌های منفی‌گرایانه در مورد مذاکرات نظیر «توافقات ننگین مایه ذلت ماست» که ممکن است برداشت‌های مختلفی از آن صورت پذیرد، بهتر است از وجه مثبت این شعار یعنی تأکید بر توافق خوب، استفاده کرد و باید عبارات مثبت، جایگزین منفی‌گرایی در مورد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نباید برخی انتقاد‌ها را که جنبه غیرواقعی در مورد مذاکرات دارند را جدی گرفت، افزود: مشی ما در مورد مذاکرات حمایت از تیم دیپلماسی‌کشور به عنوان سرداران عرصه مذاکره است، چراکه رهبر معظم انقلاب بار‌ها از تیم مذاکره‌کننده حمایت کرده‌اند.

وی یادآور شد: نمایندگان مجلس تا زمانی که مذاکرات مورد تأیید رهبر معظم انقلاب باشد٬ در کنار تیم هسته‌ای خواهند بود و این تیم را اجرای وظایف خود یاری خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز