خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مجلس قرائت شد:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۲۷

در نامه‌ای که نمایندگان مجمع خوزستان امضاء کردند، توضیح برای علت بی‌توجهی و عدم جدیت سازمان حفاظت محیط زیست برای پیگیری حکل مشکل ریزگردها در خوزستان را به رئیس جمهور تذکر دادند.

مهرداد بذرپاش امروز(چهارشنبه ۱۵ بهمن) متن تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد.

به گزارش ایلنا٬ انصاری نماینده مردم آبادان به وزیر آموزش و پرورش، نسبت به رسیدگی به مشکلات حوزه آموزش و پرورش خوزستان تذکرداد.

امیری‌کهنوج نماینده مردم کهنوج به وزیر جهاد کشاورزی، درباره تسریع در پرداخت قیمت ذرت خریداری شده از کشاورزان توسط شرکت تعاون روستایی تذکر داد.

در نامه‌ای که تمامی نمایندگان مجمع استان خوزستان امضاء کردند، توضیح علت بی توجهی و عدم جدیت سازمان حفاظت ازمحیط زیست برای پیگیری حکل مشکل ریزگردها در خوزستان را به رئیس جمهور تذکر دادند.

موسوی نماینده مردم خدابنده به رییس جمهور، لزوم صدور دستور به مسئولین اجرایی راجع به رسیدگی به موارد مطروحه را تذکر داد.

طبیب‌زاده نماینده تهران به وزیر ورزش، توضیح علت برخورد نامناسب فدراسیون جودو با خانم سمیه حیدری قهرمان ارزشی مسابقات ملی و بین‌المللی که منجر به حذف ایشان از مسابقات جهانی شده است را تذکر داد.

طبیب‌زاده نماینده تهران، میرگلو بیات نماینده ساوه، افتخاری نماینده تهران، عالی نماینده زابل، فاطمه رهبر نماینده تهران، عمرانی نماینده سمیرم، اخوان بیطرف نماینده اصفهان به رئیس جمهور، توضیح علت برخورد منفعلانه معاونت امور زنان ریاست جمهوری در قبال برخورداری مداخله جویانه نماینده مجلس آلمان را تذکر دادند.

عارفی نماینده جیرفت، نظری مهر نماینده کردکوی به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره توضیح علت افزایش سود وام بانکی تذکر دادند.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر راه و شهرسازی، ضرورت تعیین و ضوابط نظارت در پخش فیلم و موسیقی در ناوگان حمل ونقل‌های عمومی به ویژه اتوبوس‌های بین شهری با همکاری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، همچنین به وزیر نیرو، ضرورت اولویت بخشی به جبران خسارات وارده به حق آبه‌داران حوزه زاینده رود مطابق با قانون راجع به توزیع عادلانه آب مصوب ۱۳۸۱و به وزیر کشور، صدور دستور به شهرداری‌های کشور راجع به اخذ عوارض نیم درصد آموزش و پرورش را تذکر داد.

جدگال نماینده چابهار به وزیر نیرو، توضیح علت استخدام‌های نیروهای غیر بومی در شهرستان کنارک، به وزیر جهاد کشاورزی، توضیح علت استخدام نیروهای غیر بومی در شهرستان چابهار، به وزیر راه و شهرسازی، تسریع در بهسازی راه‌های روستایی را تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کار توضیح علت وضعیت غیر مطلوب محیط کسب و کار در استان خراسان شمالیت را تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد، صابری نماینده رامیان، سلیمانی نماینده تهران به رئیس جمهور، توضیح علت استفاده از تعابیر راجع به منتقدان دولت که در شان مقام ریاست جمهوری نیست و به رئیس جمهور توضیح علت عدم اراده جدی دولت در اجرای قانون شناسایی و حذف یارانه ثروتمندان را تذکر داد.

رجبی نماینده مینودشت به وزیر امور اقتصادی و دارایی، توضیح علت افزایش سود وام بانکی را تذکر داد.

عارفی نماینده جیرفت، نظری مهر نماینده کردکوی، رجبی نماینده مینودشت به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم تنظیم بازار جهت حمایت از تولید کنندگان سیب زمینی و پیازتذکر دادند.

عارفی نماینده جیرفت و عنبرآباد به وزیر راه وشهرسازی، درباره تسریع در اجرای طرح راه آهن سه راهی بم – جیرفت تذکر داد.

مقیمی نماینده بهشهر و مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور، تسریع در ارایه لایحه رتبه بندی معلمان را تذکر داد.

حسینی نماینده قصر شیرین به وزیر کشور، توضیح علت عدم اجازه بازگشت مرز نشینان به روستاهای نوار مرزی جهت سکونت را تذکر داد.

امامی نماینده گرگان، نوروزی نماینده علی آباد به رئیس جمهور، تسریع در اجرای مصوبات سفر هیات دولت به استان گلستان و نیز به وزیر صنعت، تسریع در تامین منابع سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را تذکر دادند.

حسینی نماینده زابل، آقا تهرانی و سلیمانی نمایندگان تهران، ایرانپور نماینده مبارکه، ناصری نماینده بابل، موسوی نماینده خدابنده، میرکاظمی نماینده تهران، منوچهری نماینده پاوه، مقتدایی نماینده اصفهان، سلطانی نماینده بروچن به رئیس جمهور، لزوم تخصیص بودجه به سازمان اوقاف و امور خیریه جهت کمک به مساجد را تذکر دادند.

سامری نماینده خرمشهر به رئیس جمهور، توضیح علت عدم حصول شاخص‌های توسعه در خرمشهر علیرغم گذشت ۲۶ سال از اتمام جنگ تحمیلی، به وزیر ورزش، توضیح علت عدم تکمیل تنها استادیوم ورزش خرمشهر، به وزیر نیرو: توضیح علت عدم تکمیل طرح‌های نیمه تمام و آب و فاضلاب خرمشهررا تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر فرهنگ، توضیح علت تعطیلی سینمای شهرستان ایلام را خواستار شد.

سعیدی نماینده تبریز و طلا نماینده تهران به وزیر جهاد کشاورزی توزیع علت تخلفات صورت گرفته در واردات گندم، برنج و آلوده بودن بخشی از برنج‌های وارداتی به مواد خطرناک را تذکر داد.

کاشانی نماینده زاهدان به وزیر کشور، تسریع در حل موضوع توقیف شناسنامه و سایر مدارک هویتی تعدادی از مردم استان سیستان و بلوچستان را تذکر داد.

آصفری نماینده اراک به وزیر بهداشت، لزوم توجه به حقوق پرستاران و کادر خدماتی بیمارستان‌ها در طرح تحول سلامت، به وزیر کشور، تسریع در حل مشکلات طرح ۵۵ متری شهر اراک، به وزیر آموزش و پرورش: توضیح علت بی‌توجهی به مشکلات مدارس روستایی به ویژه برگزاری کلاس‌های مختلف در روستاها را تذکرداد.

مقیمی نماینده بهشهر به وزیر آموزش و پرورش، لزوم پرهیز اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران از ورود به امور انتخاباتی و سیاسی را تذکر داد.

دامادی نماینده ساری به وزیر جهاد کشاورزی، توضیح علت وجود مشکلات متعدد در بخش کشاورزی شهرستان ساری را تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر فرهنگ و ارشاد، پرهیز از اتخاذ مواضع دوگانه در قبال نشریات خاطی و ناقض قانون، به وزیر راه و شهرسازی، تسریع در رفع نقاط حادثه ‌خیز کنارگذر غرب اصفهان، به وزیر صنعت، توضیح علت بی‌توجهی شرکت فولاد مبارکه نسبت به رفع نقاط حادثه خیز منتهی به محل این شرکت را تذکر داد.

صالحی‌نسب نماینده دشت آزادگان به وزیر نیرو، توضیح علت آبگیری غیرکارشناسی که سبب خشک شدن رودخانه کرخه شده است را تذکرداد.

زاهدی نماینده کرمان به رییس‌جمهور، لزوم اختصاص حداقل ۱۰ درصد از بودجه سلامت در قانون هدفمندی به ورزش همگانی در شهرها و روستاهاتذکر داد.

پاپی زاده نماینده دزفول به وزیر جهاد کشاورزی، تسریع در پرداخت مطالبات ذرت‌کاران استان خوزستان به ویژه شهرستان دزفول را تذکر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز