خبرگزاری کار ایران

نمایندگان مجلس تصویب کردند؛

معافیت اماکن مذهبی از پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز برای یک‌بار

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۶۰

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اماکن مذهبی را از پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز برای یک‌بار هزینه‌ مصارف ماهانه شامل عوارض مربوطه معاف کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مساجد، حسینیه‌‌ها، ‌ موسسات قرآنی، دارالقرآن‌ها، حوزه‌های علمیه، ‌گلزارهای شهدا، امامزاده‌ها، خانه‌های عالم روستاها و اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی را از پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز برای یک‌بار، هزینه‌ مصارف ماهانه شامل عوارض مربوطه معاف کردند.

به گزارش ایلنا، ‌ نمایندگان در نشست علنی امروز(۱۵ بهمن‌ماه) مجلس٬ در جریان بررسی طرح الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت اعاده شده از شورای نگهبان، با اصلاح ماده ۲۱ این طرح با ۱۳۲ رأی موافق، ۶ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۸ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

بر اساس اصلاحات صورت گرفته فراز اول ماده ۲۱ حذف و فراز دوم آن نیز اصلاح شد.

براساس ماده ۲۱ اصلاحی این طرح فضاهای اصلی مساجد، حسینیه‌‌ها، ‌ موسسات قرآنی، دارالقرآن‌ها، حوزه‌های علمیه، ‌گلزارهای شهدا، امامزاده‌ها، خانه‌های عالم روستاها و اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی از پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز برای یک‌بار، هزینه‌ مصارف ماهانه شامل عوارض مربوطه معاف می‌باشند. این حکم شامل اماکن تجاری وابسته به آنها نیست.

اعتبارات موارد مذکور در قوانین بودجه سنواتی جهت پرداخت به دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات موضوع این ماده تأمین می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز