خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت:

تجمع جمعی از صاحبان مسکن مهر پرند مقابل مجلس

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۲۵

جمعی از صاحبان مسکن مهر پرند٬ در اعتراض به درخواست واریز مجدد وجوهی جهت واگذاری مسکن‌های خود مقابل مجلس تجمع کردند.

جمعی از صاحبان مسکن مهر پرند در اعتراض به درخواست واریز مجدد وجوهی جهت واگذاری مسکن خود مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش ایلنا؛ امروز٬ سه‌شنبه(۷بهمن‌ماه) جمعی از صاحبان مسکن مهر پرند٬ برای بار دوم در اعتراض به درخواست واریز مجدد وجوهی جهت واگذاری مسکن خود مقابل مجلس تجمع کردند.

به گفته یکی از تجمع‌کنندگان در حالی که چند سال پیش تمامی وجوه برای خرید مسکن مهر در پرند پرداخت شده اما در حال حاضر درخواست پرداخت مبلغی در حدود ۱۰ الی ۱۷ میلیون تومان از صاحبان این مسکن‌ها شده در حالی که این با قانون مغایر است.

به گفته یکی از تجمع کنندگان در حالی که صاحبان مسکن مهر همزمان با خرید واحدها در پرند هزینه پکیج٬ کابینت و سایر امکانات این‌چنینی را پرداخت کرده‌اند اما در حال حاضر این امکانات به صاحبان تحویل داده نخواهد شد.

گفتنی است؛ جمعی از دندان‌پزشکان فارغ‌التحصیل خارج از کشور در اعتراض به برگزاری آزمون جایابی مقابل مجلس تجمع کردند٬ این تجمع‌کنندگان درخواست داشتند تا مانند ۲۳ دوره گذشته، دوره ۲۴ آزمون جایابی نیز به همان روال برگزار شود. چرا که در ۲۳ دوره قبل تنها ملاک ارزش‌یابی شرکت در امتحان بوده اما در این دوره ملاک قبولی و مردودی شرکت‌کنندگان در آزمون است و چه بسا در صورت قبولی نیز باید ۲۴ واحد تکمیلی را بگذرانند.

تجمع‌کنندگان از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درخواست حمایت لازم را داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز