خبرگزاری کار ایران

هروی در گفت‌وگو با ایلنا:

اگر در بورسیه‌ها اقدام نشود٬ تحقیق‌و‌تفحص از وزارت علوم را آغاز می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۰۴۹

پرونده بورسیه‌ها هنوز به جایی نرسیده و در ‌‌نهایت کمیته‌ای تشکیل شده تا بتوانند این موضوع را به جایی برسانند اما تصور من این است که وزارت علوم تغییراتی ایجاد کرده است تا بتواند نتیجه را بررسی کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: منتظر هستیم تکاپوهای جدید در وزارت علوم به زودی موضوع بورسیه‌ها را روشن کند، در غیر این صورت آقای وزیر باید برای پاره‌ای از توضیحات به مجلس بیایند.

جواد هروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ و در خصوص آخرین جزییات پرونده بورسیه‌های غیرقانونی گفت: پرونده بورسیه‌ها هنوز به جایی نرسیده و در ‌‌نهایت کمیته‌ای تشکیل شده تا بتوانند این موضوع را به جایی برسانند اما تصور من این است که وزارت علوم تغییراتی ایجاد کرده است تا بتواند نتیجه را بررسی کند.

نماینده مردم قائنات ادامه داد: فکر می‌کنیم تکاپوهای جدیدی که در وزارت علوم ایجاد شده٬ بتواند شرایط تازه‌ای برای بحثبورسیه‌ها و نهایتا خروج پرونده بسته شده٬ عملا ایجاد کند.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم وزیر علوم این شهامت را داشته باشد که افکار عمومی را از نگرانی درآورد٬ افزود: اگر وزیر محترم علوم در مدت زمان باقی مانده روزهای آینده اقدامی عملی‌ در موضوع بورسیه‌ها نکند٬ تحقیق و تفحص از وزارت علوم را در مجلس آغاز خواهیم کرد.

هروی که پیگیری پرونده بورسیه‌ها را برعهده دارد در باره ارجاع این پرونده به کمیسیون اصل ۹۰ گفت: تصور نمی‌کنم به کمیسیون اصل ۹۰ رفته باشد زیرا اگر هم بخواهد به این کمیسیون ارجاع داده شود از طریق من است که انتظار دارم آقای وزیر با تامل و با یک نگاهی آرام در این قضیه پیش بروند و جرات این کار را داشته باشند که حقیقت را به افکار عمومی جامعه بگویند.

این عضو کمیسیون کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تحقیق و تفحص را هنوز شروع نکرده‌ایم و منتظر هستیم، اما در صورتی که آقای وزیر به وعده‌اش عمل نکند٬ باید برای پاره‌ای از توضیحات به مجلس بیایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز