خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون تلفیق به ایلنا خبر داد:

کلیات بودجه ۹۴ تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۵۴

امروز در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ در خصوص کلیات بودجه به بحثپرداختیم و دقایق گذشته با اتمام جلسه، کلیات بودجه به تصویب کمیسیون رسید.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: ما در بررسی بودجه سه مقطع را پشت سر می‌گذاریم؛ بحثبررسی و تدوین کلیات بودجه، که امروز به تصویب رسید. بعد از آن وارد بحثو بررسی درآمدهای دولت در سال آینده می‌شویم و سپس وارد بررسی هزینه‌های دولت در بودجه سال ۹۴ خواهیم شد.

محمدمهدی مفتح، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ اعلام کرد: امروز در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ در خصوص کلیات بودجه به بحثپرداختیم و دقایق گذشته با اتمام جلسه، کلیات بودجه به تصویب کمیسیون رسید.

وی در ادامه افزود: در جلسه بررسی کلیات بودجه، نسبت به بودجه سال ۹۴ آگاهی یافتیم و بودجه سال گذشته را به منظور بررسی عملکرد آن و میزان تحقق برنامه‌ها مورد ارزیابی قرار دادیم.

مفتح تصریح کرد: ما در بررسی بودجه سه مقطع را پشت سر می‌گذاریم؛ بحثبررسی و تدوین کلیات بودجه، که امروز به تصویب رسید. بعد از آن وارد بحثو بررسی درآمدهای دولت در سال آینده می‌شویم و سپس وارد بررسی هزینه‌های دولت در بودجه سال ۹۴ خواهیم شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون تلفیق از پس فردا وارد بررسی و تدوین درآمدهای بودجه سال ۹۴ شده و به صورت جزء به جزء درآمدهایی دولت مانند درآمدهای نفت، مالیات و سایر درآمدها را بررسی خواهد کرد، که پس از تصویب شدن وارد فاز بررسی هزینه‌های دولت خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز