خبرگزاری کار ایران

قادری مرزی در تذکر شفاهی:

چرا هیات رییسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را اعلام وصول نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۹۹

وزیر جهاد کشاورزی برای چندمین بار است که در کمیسیون حاضر نمی‌شوند که جواب سوال‌ها را بدهند. جایگاه نظارتی مجلس واقعا از نظر دولت زیر سوال است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: آقای لاریجانی چرا وقتی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را امضا شده است هیات رییسه اعلام وصول نمی‌کند و فکر می‌کنم تعامل زیادی با دولت دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، ‌ حامد قادرمرزی در صحن علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی گفت: تذکر من به ماده ۱۸ و ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس است. که هیات رییسه به رعایت دقیق آیین‌نامه ماده ۲۴ حفظ، شان و منزلت و دفاع از حقوق قانونی نمایندگان قسم خورده است.

وی با مورد خطاب دادن لاریجانی٬ اظهار داشت: ‌ آقای رییس ۵ ماه است استیضاح وزیر آموزش و پرورش، جهاد و نیرو امضا شده است. هر دفعه هم که خواسته‌ایم اعلام وصول بفرماییم ماشاءالله که تعامل هیات رییسه با دولت این اجازه را نداده است.

قادرمرزی افزود: وزیر جهاد کشاورزی برای چندمین بار است که در کمیسیون حاضر نمی‌شوند که جواب سوال‌ها را بدهند. جایگاه نظارتی مجلس واقعا از نظر دولت زیر سوال است.

در ادامه علی لاریجانی در جواب تذکر قادرمرزی اظهار داشت: البته تعامل هیات رییسه با دولت بیشتر از تعامل شما با دولت نبوده است و بهتر است که این نوع تذکرات به بعد از تصویب تبصره‌ها بیاندازیم زیرا نزدیک بودجه است و لایحه مهم رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور هنوز به سرانجام نرسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز