خبرگزاری کار ایران

مطهری در تذکر آیین‌نامه‌ای:

امیدوارم دیگر چنین روشی تکرار نشود / در نطق‌های دیگر دو دقیقه اضافه لحاظ گردد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۶۲

دو دقیقه از نطق من از رادیو پخش نشد بنابراین این حق برای من محفوظ است که در روزهای آینده نطقی ۷ دقیقه‌ای منظور شود یا در اولین فرصت نطق‌های میان‌دستور انجام شود که دیگر چنین روشی تکرار نشود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص حاشیه‌های نطق روز یک‌شنبه‌اش اخطار داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی مطهری با مورد خطاب قرار دادن علی لاریجانی امروز در صحن علنی مجلس گفت: آقای لاریجانی طبق قانون اساسی دو دقیقه از نطق روز یکشنبه من باقی ماند و براساس قانون باید در نطق‌های دیگر این دو دقیقه اضافه لحاظ گردد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: الان جای این موضوع نیست اما چون دیگر فرصت نمی‌شود مجبورم که الان این موضوع را متذکر شوم اخطار من مستند به اصل ۱۶۹ قانون اساسی است که می‌گوید مذاکرات مجلس شورای اسلامی باید علنی باشد و گزارش کامل آن از طریق رادیو و روزنامه رسمی منتشر شود.

وی افزود: نطق روز یکشنبه من دو دقیقه از نطق من از رادیو پخش نشد بنابراین این حق برای من محفوظ است که انشالله در روزهای آینده نطقی ۷ دقیقه‌ای منظور شود یا در اولین فرصت نطق‌های میان‌دستور انجام شود که دیگر چنین روشی تکرار نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز