خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی:

ایرادات ۱۳ ماده از طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر رفع شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۰۰

برخی از مواد این طرح اشکالات لغوی داشت که برطرف شد و برخی دیگر ایرادات محتوایی بود که با مشورت عضو حقوقدان شورای نگهبان، ایرادات آن نیز رفع شد.

عضو کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی مجلس شورای اسلامی در بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: از ۲۴ ماده این طرح، ۱۳ ماده تا کنون بررسی و ایرادات آن برطرف شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از خانه ملت، سیدعلی طاهری با اشاره به جلسه کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی مجلس شورای اسلامی در بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، افزود: این جلسه عصر امروز(یکشنبه، ۲۱ دی ماه) با حضور اعضای کمیسیون مشترک و نجات الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان تشکیل شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: از ۲۴ ماده طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، تاکنون ۱۳ ماده بررسی و ایرادات آن برطرف شد.

وی افزود: برخی از مواد این طرح اشکالات لغوی داشت که برطرف شد و برخی دیگر ایرادات محتوایی داشت که با مشورت عضو حقوقدان شورای نگهبان، ایرادات آن نیز رفع شد.

عضو کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی مجلس شورای اسلامی در بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خاطرنشان کرد: از آنجایی که دستورکار این هفته کمیسیون از قبل مشخص شده است هنوز معلوم نیست جلسه بعدی برای بررسی ادامه ایرادات این طرح چه زمانی برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز