خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز در تذکر شفاهی:

زمینه اتصال استان فارس به دریا به وجود بیاید

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۹۵

دلیلی برای معطل ماندن موضوع تقسیمات کشوری در استان فارس و ارتقای بخش‌ها و دهستان‌های استان فارس وجود ندارد بنابراین برای حل این مسئله وزارت کشور باید رسیدگی کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به خشکسالی‌های چند سال اخیر در استان فارس گفت: این خشکسالی‌ها مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد کرده بنابراین صندوق بیمه کشاورزی باید در مورد خسارات کشاورزان کاری کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، جعفر قادری در نشست علنی امروز در تذکری گفت: از وزارت نیرو درخواست دارم به موضوع تکمیل خط دوم آبرسانی به شهر شیراز توجه کند و با تأمین مالی این طرح باعثشود که در تابستان با مشکل کم آبی روبرو نشویم همچنین موضوع تأمین آب شرب روستاهای شیراز نباید به فراموشی سپرده شود. به دلیل وجود خشکسالی در چند سال اخیر در استان فارس مشکلات جدی برای کشاورزان ایجاد شده بود بنابراین صندوق بیمه کشاورزان باید خسارات را پرداخت کند و وزارت جهاد کشاورزی ضمن توجه به این موضوع٬ زیرساخت‌های لازم ارتقای بخش کشاورزی را مهیا کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تاکید کرد: در بودجه سال ۹۴ اعتبارات در نظر گرفته شده احداثخط ریلی شیراز –بوشهر محدود است که لازم است با انجام کار فاینانس٬ زمینه اتصال استان فارس به دریا به وجود بیاید.

قادری در پایان گفت: دلیلی برای معطل ماندن موضوع تقسیمات کشوری در استان فارس و ارتقای بخش‌ها و دهستان‌ها در این استان وجود ندارد بنابراین باید وزارت کشور رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز